#13 Mit internet driller 😕..
Anyway Ja de koster noget nær det samme, ydelsen er højre på q6600 lige nu og ja phenom bruger mere strøm lige nu.
Fremtiden for denne nye CPU.. Det er ikke sikkert phenom kommer op på samme ydelse som q6600, men vi ved at det strømspare system AMD har lavet formodentligt kommer til at virke før eller siden og vi ved AMD's kerne normalt ikke bliver slidt i stykker med tiden.
Sådan som jeg ser det, er det mere hvad man værdsætter, som jeg har sagt tidligere via har lavet en kanon CPU for nyligt - Jeg har bare ikke brug for den, du har måske ikke brug for phenom cpu'en, men nogle andre har brug for den. Du vil ha en høj ydelse med det samme, og hvis du alligevel vil skifte cpu om 6 måneder, jammen så gidder du ikke tænke på strøm lige nu, det kan du gøre ved næste skift hvis strøm intressere dig til den tid og så er Intel det rigtige for dig🙂
Jeg roser denne her cpu fordi jeg synes de har gjordt det godt🙂 dog er den langsommere end jeg havde håbet.
Jeg synes ikke specielt godt om intel, men måtte jeg bøje mig for Core2Duo og synes det var en god CPU til de mennesker der skulle bruge den.
Jeg tror mange er enige i der er ikke en CPU der er bedst, det kommer anden på hvad du skal bruge den til. Dog skal det siges jeg ikke forstod alle de mennesker der gik ud og købte pentium 4 og pentium D efter Athlon 64 var kommet.
#15 De lavede Athlon 64 og efter den lavede de Athlon 64 X2, Dengang var Pentium 4 og pentium D total værdiløse i forehold, den eneste grund til folk købte en pentium dengang var for at købe intel, ikke fordi den var god.
Idag har amd lavet en CPU som ikke gør intels cpu'er værdiløse, men som er god til nogle ting og så er intel godt til noget andet - Jeg synes det er ok🙂
#18 jeg tror ikke det er en helt ny arkitektur, jeg tror det er den gamle athlon 64 de igen har ændret på, ligesom nvidia gjorde fra geforce 7900 til geforce 8800.
Puha.. Så! Film tid🙂 Håber ikke jeg fik trådt nogen over tæerne, det er jeg ret god til 😳