Ja det er korrekt at de ikke har noget nummer, jeg har gjort hvad jeg har syntes at kunne for at finde et nummer til dem, men uden held.
Det er da ganske muligt at Midt Data kører en form for parralel salg for at ramme alle kunder, dem der vil betale mere eller mindre og så via en service forskel som de vel og mærket bare selv laver kunstigt stimmulerer en forskel som de så håber på at folk reagerer på og dermed vælger den dyre afdeling frem over, dette er spekulation herfra, men jeg har set det før hvor det var rigtigt.
Vi forbyder parralele import ved lov, men parralelsalg er okay, hmmmm. mangler der ikke moral her mon?
Men der er flere hardwareshops der er ejet af samme basgmænd, men det burde virkeligt forbydes, det burde også kræves ved lov at man skulle have en service telefon hvor der SKAL være en der tager røret, man må selvfølgeligt gerne lave så det hele skal ske online, men det burde altså være sådan at der ved lov vasr påkrav om et slags service nummer hvor man altid kunne få fat i dem bagved til krittiske sager.
Jeg er lidt påholden med at ringe til Midt Data, da de jo ikke kan hjælpe mig da det andet jo er et andet firma i et andet cvr nummer om dem der sælger sidder i samme hytte eller ej er jeg sikker på hvad jeg får af svar når jeg ringer, men det kan jo blive nødvendigt at prøve.
JEg har selv fået af vide af en kløgtig herre at fristen var en måned ved alm. reklamation af hardware, men efter nu selv at have læst jeg ved ikke hvor emget igennem kan jeg ikke selv finde nogen som helst nøjagtig tidsfrist, de bruger hele tiden bare udtrykket "rimelig" ligesom de også bruger udtrykket "forståes" som ligger op til en form for dommer, altså det man på alm. dansk kalder gummi parragraf, så i stedet for at ingive en klage nu til de 160 kr tror jeg lige jeg ringer til den gratis retshjælp først i deres spæde telefon tid for at få afklaring om dette, for man får jo kun de 160 kr tilbage fra forbrugerstyrrelse hvis de giver en medhold.
Så ringer lige til den gratis retshjælp i morgen og poster så her i forum hvad jeg finder ud af, tror der er mange der kunne have glæde af at vide netop den tidsfrist her med nøjagtighed.
Hvis det er i en butik ved jeg med garrati at det er 2 måneder, derefter kan du bare sige du vil have pengene tilbage også selv om de siger de der har det klart, er det for sent, så er det for sent så at sige.