Om du så vil købe den eller en toyota der har nogle fejl som du har hørt andre syntes er et problem ! Beslutningen om du skal købe en Toyota eller ej er helt op til dig 😳 Jeg er ikke til Japanske biler, men hvis du spurgte mig til råds vil jeg anbefale en bil fra Tyskland. ( Men jeg tvivler på du vil spørge mig til råds) Men held og lykke med Toyaten 😀
#6 & #7
Lige præsis. Min oplevelse af et XEROX produkt som jeg helt klart syntes er alt for ringe i forhold til der står XEROX på fronten ! Men som sagt vil XEROX Danmark ikke have noget at gøre med det !! Så Xerox og Xerox jeg ved ikke helt. 😕
Selv tak 🙂 Jeg vil bare fortælle min oplevelse af et produkt der SLET ikke levede op til produktets egen brugsanvisning samt den oplevelse der fulgte med !!
Jeg havde kun problemer med at den IKKE kunne gemme settings for SHARPNESS, stod altid på 3 efter tænd/sluk af skærm / genstart, skift af opløsning. Så var der et par menu punkter i skærmen som man slet ikke kunne gå ind i og ændre, den sprang simpelthen punktet over :no:
Om det er en mindre fejl er det vidst KUN den enkelte forbruger der kan bedømme, jeg syntes IKKE det er en mindre fejl at et produkt ikke engang opfylder sin egen brugsanvisning som i øvrigt er en tynd kop the. Men okay hvor meget er der at skrive om !! Men den smule der er, burde det fungere efter hensigten. Og det er lige præcis det jeg er blevet meget skuffet over for det er jo IKKE en billig Kina skærm jeg havde købt men en XEROX skærm :yes:
Hvorvidt der er fejl i de faktuelle retur / bytteregler er sådan set helt ligegyldigt i denne her sammenhæng, men det var blot det jeg fik oplyst af ham den flinke mand på Hotlinen. For jeg var jo parat til at give dem ekstra snor hvis bare de kunne garantere der ville komme en løsning på det firmware problem som det jo HELT simpelt er ! Han kunne ikke give mig mere end til mandag ugen efter og han lovede at ringe tilbage den mandag fordi det NETOP var sidst dag jeg kunne tage tilbage til forretningen hvor jeg havde købt den ! Og som sagt var han en flink mand som også ringede den mandag for at fortælle mig at han stadigvæk ikke vidste meget andet end at de uden i østen vidst havde læst den mail ☹
Men jeg havde jo byttet den ugen før til den Samsung 24" som i forhold til Xerox skærmens billede står MEGET bedre, Skarpere, renere, mere behageligt, meget kraftigere og solid bygge kvalitet. Samt ALLE funktioner i skærmen funker. Så ved jeg godt at det er et TN panel der sidder i Samsungen, men jeg sidder direkte med front til og syntes IKKE at den panel type giver mig de store problemer som andre skriver netop 245B har. Men for MIG er der SLET ikke nogle tvivl det er bare en fed skærm den 245B, alle de mennesker der efterhånden har været forbi og se den er vildt imponerede over størrelsen, super skarpt billede, hastigheden i spil , ligepræsis de ting som JEG ligger vægt på når valget kommer til skærm i privaten, jeg er HELT med på der er mange 24" på markede men IKKE til 3-4000 kr. ( edbpriser) som mit budget var til ! Den glasfront som Xerox skærmen har syntes jeg ødelægger punktet, det bliver simpelthen for diffust. Det er jo en glas plade som giver et fint BRIGHT billede samt masser af refleksioner fra lys i lokalet omkring skærmen ? Glasplade syntes jeg ødelægger skarpheden i punktet, inden for den grafiske hedder det punktspredning som kan opstå af forskellige årsager ! Men på Xerox Skærmen kommer det tror jeg, netop fra glaspladen, den virker som en linse der laver punktet stører end det er på plastik panelet der samtidig sidder lidt bag glasfronten der er luft i mellem ! Med hensyn til mit PRIVATE valg af skærm er der ikke meget andet at sige end jeg skulle have mig en stor skærm til 3-4000 kr. i det segment er der IKKE mange at vælge i mellem. Jeg vil IKKE nøjes med 22" da jeg syntes 1050 linjer er for lidt i forhold til størrelsen 22". Men havde jeg haft MASSER af $ havde jeg HELT sikkert købt en EIZO af de dyre modeller da de er de eneste der laver RIGTIG fede skærme, men som sagt så er det til PRIVATEN og der er andre krav end på arbejdet ! I øvrigt arbejder jeg stadig inden for den grafiske branche men heldigvis ikke med nogle Xerox produkter omkring mig :yes: 🤡
Om den skærm du har haft til test havde den selv samme fejl ved jeg ikke ! Men det er da KUN glædeligt hvis de allerede har fået fikset det lille simple problem med ny firmware. Min oplevelse er ca 3-4 uger gammel så jeg tvivler på at det er blevet lavet ! Det var bla. Derfor jeg kontaktede Xerox Danmark tænkte det måske ville hjælpe og snakke med dem SELV i stedet for InterData. Men men men de vil jo SLET ikke have noget som helst at gøre med deres egne produkter. I hvert fald ikke dem der er lavet i KINA, som ikke lever op til deres egen brugsanvisning men XEROX det SKAL der stå på fronten og kassen og .. Det er det der gør mig lidt harm. Som sagt har jeg ALDRIG haft sådan en oplevelse af et XEROX produkt og jeg har set og arbejde med RIGTIG mange forskellige Xerox produkter igennem årene. At jeg så vælger at handle og reagere som JEG gør er HELT op til mig, ligesom det er op til folk at vælge hvilken skærm de vil købe ! Jeg kommer KUN med MIN oplevelse af et testet produkt her på sitet og syntes det er relevant oplysning for alle der måske går og overvejer netop denne Xerox skærm som jeg syntes skuffer big time.
Men det ville da være super cool hvis i kan finde ud af om det "lille" problem er blevet rettet til i alle de skærme der er på markedet men som jeg fik af vide, Danmark er et lille land på verdenskortet !! Men det ville da være et smukt træk, men som bla. Hende damen hos Xerox sagde at det stod jo MEGET bedre når SHARPNESS stod på 1 i forhold til 3 sååååå der må jo være noget om at HELT alm. Mennesker også syntes det er et problem, men om problemet så opvejer de andre forhåbentligt positive ting der er ved produktet er op til den enkelte :yes:
Jeg har ikke mange positive ting at sige om den Xerox skærm, jo den var fint pakket i kassen og alt i kabler ! Den stinker LANGT væk af KINA plastik :yes: efter MIN mening 😉