FX790 og meget i tvivl:/

Litteratur d.  20. november. 2007, skrevet af gratuk
Vist: 356 gange.

gratuk

Overclocker
Tilføjet:
20-11-2007 15:54:21
Svar/Indlæg:
50/16
Jeg har været meget tæt på at købe sådan et fx790 (gigabyte udgaven), men har afbestilt efter at jeg læste det her: http://www.techreport.com/arti...

er det et godt bundkort?
kommer hwt ikke snart med en test?
burde jeg bestille det igen?
hvis ikke hvad motherboard burde jeg så kigge efter?

Jeg er godt og grundigt i tvivl.. Der skal side 2 HD3870 og en am2 cpu samt 2 pcikort eller 1 ekstra pci-e og et enkelt pci :) hvis jeg er uforståelig så skriv det lige, så må jeg jo uddybe mere! hygge herfra
Dude

Overclocker
Tilføjet:
20-11-2007 16:38:38
Svar/Indlæg:
581/1
Der er ofte en del bøvl med et helt nyt chipset, og denne gang er åbentbart ingen undtagelse.

Personligt ville jeg vente til sb700 kom med, da den indeholder nogle interessante forbedringer/opgraderinger ift 600 serien, som jeg dog kører med på mit uden at kunne sætte så meget som én finger på skidtet. Men samtidig får producenterne også lige en chance til at få tingene til at spille optimalt.

Indtil da kunne du jo købe et billigt Crossfireboard, om jo altid vil kunne sælges eller foræres væk når det rette dukker op.

Alternatovt, hvis du kan vente, så køb hele dynen samlet i starten af det nye år. Der skulle sb700 gerne dukke op u see..

Dnomi

Superbruger
Tilføjet:
20-11-2007 16:45:46
Svar/Indlæg:
1190/28
#1 har ret;)

Jeg vil lige tilføje at prisen på 790FX er ALT for høj, oven i det er der problemer.

Personligt venter jeg med at købe bundkortet. 38x0 og phenom må indtil da sidde i et billigt bundkort🙂

gratuk

Overclocker
Tilføjet:
20-11-2007 17:59:15
Svar/Indlæg:
50/16
hmm... skulle man så vente med det hele? det er jo ikke fordi at min computer pt ikke virker =) Jeg er bare bidt af en gal shopper! Venter dog med bundkortet om ikke andet.. kan godt se at det i al fald er noget fis lige pt.

ps. Jeg ser nu at jeg da vist har lagt topic i artikler og ikke i bundkort og cpu, hvis en admin kan flytte det ville det være super..

Dude

Overclocker
Tilføjet:
21-11-2007 01:45:35
Svar/Indlæg:
581/1
#3 Hvis du har shoppetrang er der da intet til hinder for at anskaffe dig et 3870 når de kommer på hylderne igen indenfor en uges tid. Så kan du altid vente med resten af tingene:)

#2 Har sføli også ret i at priserne pt er for arrige. Man venter altid lige en måned ell to, ell til man ser priserne nå et mere rimeligt leje, inden man shopper igennem. Nyheder holder altid maxpris, men leverer ikke tilsvarende.