#0 ja fortvivl ikke... jeg har haft ringet til dem 4. gange siden september pga. PC problemer, bundkort-skifte, harddisk-skifte osv (u know the story, lol) - og nu skal jeg faktisk ha ringet igen, fordi jeg lige har formateret... så længe det er din egen PC du bakser rundt med, så er det helt fint med dem..
jeg blev også positivt overrasket over deres support... men jeg forstår bare ikke hvorfor telefon-systemet med at taste koden ind IKKE virker til fastnet hvor der jo er opkald uden afgifter... til mobil-svarcenteret er der INGEN problemer... fusk eller not fusk af microsoft?
😲
edit: men for lige at svare på dit spørgsmål: så ville jeg vælge 64 bit. Du får dermed fuldt udnyttelse af dine 4gb ram - og til januar er vista helt oppe på niveau når SP1 kommer...
dit styresystem bliver hurtigere med kombinationen af 64bit og 4gb ram. Samt mindre lag i de online spil jeg har prøvet, når man er inde i storbyerne og har 200 spillere på skærmen. Her ville en quadcore også hjælpe på det, eller et større GFX.. men med mit 7600GT som har kørt lige til øllet, har der været en gevinst at hente med 4gb ram og vista 64bit