Min pc har nu drillet mig i nogle måneder, mit grafikkort er snart ved at brænde sammen (spiller for meget tror jeg)
SÅ. Jeg er igang med at skulle lave ny.
jeg kunne godt tænke mig noget SLI/Crossfire har købt raptor harddisks til raid, har et Creative Soundblaster live 5.1, og vista, har også et kabinet jeg godt kan lide, ved bare ikke om der er plads til at kunne smide vandkøling ind i ligningen http://www.edbpriser.dk/Produc...
Sidder og kigger rundt på edbpriser.dk og prcdata.dk men kan sku ikke helt hitte ud af det
har små 20.000kr til rådighed SPARE NO EXPENCE!
nogen der kan komme med forslag til en high end pc med vandkøling?
Jeg har ikke nogle gode bud på en computer til 20k, men du skal hvertfald købe et nyt lydkort. Det lydkort er jo mega gammelt. Jeg gik selv fra et SB 5.1 live til et SB X-Fi, og lyden i spil blev helt anderledes. Jeg troede faktisk først der var noget galt med det nye lydkort 😳
Det er faktisk svært at bygge en PC nu om stunder for 20000kr uden at man bruger unødige penge :)
men jeg kan da lige prøve at lave en skitse:
- Asus X38 bundkort af de fine, eller vente på nforce 7. - 2*2GB RAM af en art. Noget PC8000 ville være fint. - En Q6600. - 2*8800GT eller 2*HD3870. Afhænger af dit chipset. - 2x150gb raptor til raid0 og en 500gb bandit af en art som lager. - En 650W Antec truepower trio
Og så noget heftigt vandkøling som andre må hjælpe med.