Det er fint at du vælger at åbne munden, synes jeg. Nu om dage er folk generelt for dovne til at gide at lære at skrive ordentligt, og derfor er det let at stikke til en der ikke formulerer sig så godt. Men ok, i dit tilfælde havde jeg jo luret at der var mere galt, da din stavning vitterlig er dårlig. Den første gang jeg så et indlæg fra dig fattede jeg ikke halvdelen, men har siden da, og ret hurtigt, lært at læse hvad du skriver, så nu er det ikke et problem mere 🙂
Jeg ville blive forbavset hvis du får generet nogen herinde, da jeg altid synes at du opfører dig mægtig pænt. Godt humør osv. Ihvertfald de gange jeg har set dig i forum.
Jeg har forøvrigt kendt en fyr med Aspergers, og når du skriver at det du har ligner lidt, ved jeg sådan ca hvor vi er henne. Han havde dog ikke store problemer med at stave. Til gengæld var en han virkelig elskelig gut, som måske bare ikke var så faens voksen af sin alder. Men hvis vi er i en eller anden form for autisme og det ligner Asperger, så har du altså problemer med at se det vi andre kalder logiske sammenhænge? Det fortalte ham fyren jeg kendte en del om. At Aspergere har en anden opfattelse af logik og sådan noget.
Nå men, i mine øjne er du, ikke mindst i kraft af at jeg som sagt normalt oplever dig positivt, lige så velkommen herinde som alle andre 🙂 Håber du får bugt med tvangstankerne, da det må være en kæmpe belastning altid at skulle tro noget dårligt hvis der er uro 😕