Ja, så må i jo hellere få en update.....
Jeg trækker alle ord i mig igen... Lad være med at købe dette board, med mindre i vil have en ustabil computer. Jeg har brugt hele dagen på diverse forums for at finde ud af hvordan tingene skal indstilles for at få lortet til at boote. Pludselig lykkedes det mig ved at flashe tilbage til en tidligere bios og indstille ram timings og fsb hastigheder manuelt. Så virkede den i omtrent 2 timer, fik BSOD igen og kunne ikke længere boote. Har så igen forsøgt alt, og jeg mener sq alt... Men ingenting virker... Har på fornemmelsen at det er rammene der er problemer med, men hold kæft for noget lort... Betaler sq ikke næsten 2k for et mobo der skal indstilles på den ene og den anden måde, for så alligevel ikke kunne få det til at køre stabilt....
Giver det chancen og finder nogle andre ram, hjælper det ikke, så ryger det sq tilbage og så må jeg jo have noget andet.....
I kan lige få mine specs:
ASUS Striker Extreme
Core2Quad 6600 G0
Inno3d 8800GTS
Corsair 550W psu
2x1024 Corsair PC6400CL5(Skulle have været CL4 😩 )
320gb Seagate SATA2
Med hensyn til OC, ja så har jeg ikke mange erfaringer, da lortet ikke engang kan køre ved standard settings.... Det er så ærgeligt når man ser alle dem der virkelig opnår nogle flotte OC resultater, med samme specs som mig...
Øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv og så lige øv.......... 😕