Jeg må nok sige, at jeg har lidt svært ved at have sympati for Post Danmark.
I Randers ( ved ikke om det er lands dækkende ), tager det 4 dage om at få en pakke frem eller tilbage.
Jeg bestiller en hel del over nettet, som så mange andre også gør, og Post DK reklamere med, at det er "dag til dag levering", det er så mænd også fint nok, men uanset om man er hjemme eller ej, så banker/ringer post budet ikke på døren, og jeg kan finde post opkrævningen i postkassen, når jeg så finder post opkrævningen, så står der at jeg kan afhente dagen efter inden kl 16:30, selv om de er åbnet til 17:30 hver dag (så er vi oppe på 3 dage), ikke nok med det, så når jeg kommer på posthuset, for jeg besked på, at hvis jeg ønskede at afhente den dagen efter er det på Randers pakke omdelings central (udfordringen er så, at de ikke udlevere pakker til Privat personer), så jeg skal vente en dag mere (4 dag) på posthuset, det er da rocker service der vil noget 😲
Så konklusionen er så, at dag til dag levering, er mellem posthusende og centralerne.
Taget overstående i mente, så koster det 80(+),- at sende eller modtage en pakke pr. efterkrav inkl. 14,- i gebyr, dvs. tæt på 100,-, da kan sgu da kun gøres bedre.
En anden ting er om det ikke snart går op for dem, at ca. 80% af Danmarks befolkning har 8 til 16 arbejde (andet sted end hjemme), og derfor ikke kan være hjemme til at modtage pakkkerne, og derved omgåes en masse irritation over pakkerne der ikke leveres.
Men det kommer stadig ikke til at betyde noget for mig, da postbudet ikke ringer på alligevel :'-( 🤡
/Edit : Nååh ja. Hver gang, jeg har modtaget en pakke, som er omdelt via Post bud, så kan jeg ALTID(!!!!) finde den skide lille label/post-flappe som de skal hive af post opkrævningen, ligge og flyde foran min post kasse!!!