Ja, jeg bliver let sur på lameasses der ikke har nydt glæde af evolutionen men stadigt slår sten mod hinanden i huler rundt om i landets kalkgrupper.
Det er samme chipsæt, så burede ikke have noget at sige hvad angår bundkort, skiftede den anden vej først fra atx til micro, men skiftede så tyilbage igen da mit første micro viste sig at være defekt, da jeg så fik det tilbage fra RMA fra Express Delivery efter ahlvanden måned ville jeg jo bare skifte mobo ud som jeg før havde gjort det.
Men nu fucker det bare op lige emget hvad, hvis jeg kun har en dvi skærm på min primære dvi udgang ser jeg bios og load af Vista, men når Vista så starter er der intet display mere, bare signal lost, for så har den routet signalet til DVI port 2.
Det er virkeligt underligt, jeg kan godt hotswappe da DVI jo er PnP, ved at trække stikket ud og så sætte det i samme port eller den anden igen, se registrerer den min skærm, men ikke korekt, men som bare som en Digital Skærm og min res er begrænset til 1024 x 768.
Kan godt være det er et lidt for avanceret spørgsmål til her på sitet, kunne være jeg skulle prøve på Anandtech eller ved NVidia selv 😕