nu ser det endeligt ud til der sker noget med det længe ventede Optimus Maximus Tastetur... tasteturet med fuldt programmerbare taster, isteder for ordinære knapper. det blev spottet i en butik kaldet "Wierd" i New York...
Engadget.com tog kameraet under armen, og kiggede nærmere på skønheden... måske er vi heldige det kommer i online butikkerne til jul 🙂
Det kunne være fedt til gaming således at når man starter et spil så for man de knapper man skal bruge med de logoer der skal være og alle andre knapper er sorte
#3 ja det er nemlig det der er så fedt med det tastetur, alle knapper er jo små "skærme"... som kan programmeres til at vise hvad som helst, til et hvert program... mega nice hvis i spør mig... 🙂
Der var snak om at det desværre kun ville komme med sort/hvid i tasterne. Ser ud som om det i hvertfald er blevet afkraftet. 🙂 Kunne virkelig godt tænke mig et, men til den pris og med den levetid, tror jeg, jeg venter på et bedre alternativ..
#11, Arh.. Det er vist ikke helt rigtigt. Du skal lige have rigtige kurser med $1564.37 * 5.02 * 1.25 = 9816.42kr 1256.86_ * 7.45 * 1.25 = 11704.51 Det var alligevel en stor forskel fra dollar til euro.
Der bliver bare aldrig et keyboard, der vil stå på mit skrivebord.. 😐
Synes simpelthen ikke jeg har noget at bruge det til. Kan selvfølgelig godt se det, det er fedt og alt det der. Men så alligevel, jeg har ikke noget at bruge det til.