Tak for at hive sådan en gammel tråd frem igen 😛 Men jeg kan da lige smidder et par esser på bordet...
Siden sidst:
Jeg har solgt min laptop, jeg købte 'Crysis', og samlede mig en PC til omkring kr. 6.000,- (det er inkl. spillet), hvis vi så trækker det fra jeg fik for laptoppen, så har jeg investeret omkring kr. 3.000,- i hen helt "ny" computer, der er aldeles up-to-date.
'Crysis' kører flydende, og alt andet er som en drøm. Mit fotobehandling, videoredigering osv. Det kører bare. Jeg har Vista 64 bit, og er generelt blot afsindig glad for min computer. Jeg vil dog gerne indrømme, at jeg havde "gerne" opgivet det for en iMac 24" med en C2 Extreme @ 2.8 GHz 😳
- men den er jo så også lige en smule dyrere.
Har det så været det værd? Nu opgraderede jeg jo ikke udelukkende pga. 'Crysis', men også fordi jeg ville have mig en maskine der kunne bruges til "noget". Og jeg har ikke et sekund fortrudt det.
... og 'Crysis'? Det er samtlige kr. 3.000,- værd. Og jeg ville mene, med mit nuværende setup, så er det en mindre investering at få den opgraderet en gang ude i fremtiden 😀