Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2007 14:07:06
Svar/Indlæg:
403/71
Halløjsa herinde..
Jeg sidder med min efterhånden 3 år gamle spand, og forsøger at holde liv i den to år endnu da jeg til den tid regner med at få fast arbejde, så jeg har råd til at skifte den ud.
Jeg har dog et problem, som jeg ikke umiddelbart selv kan regne ud. symptomerne er som følger:
Hvis computeren står og laver "ikke ret meget" dvs winamp, eller DL prog, så sker der ofte det, at computeren "låser". Jeg kan sagtens flytte musen, og evt åbne mapper kan jeg stadig navigere rundt i. Til gengæld, så taber jeg netforbindelsen, og jeg kan ikke starte nye programmer op/åbne nye vinduer. Eneste løsning er at genstarte (hvilket ikke kan ske fra windows, men er nødt til at ske, enten ved at slukke for strømmen, eller at tvinge genstart ved at holde startknappen inde).
Der sker aldrig problemer, når maskinen er belastet, enten af spil, eller film el lign...
Formattering hjælper ikke på problemet, da dette er forsøgt flere gange, med en lovlig XP.
Jeg er ret forvirret, og kunne godt bruge lidt hjælp til at finde ud af, hvilke komponenter der kan være skyld i problemet...
Mvh Lars Peter