Ifølge coretemp køre min cpu på 366 x 6 = 2200 Mhz men jeg kan ikke ændre på noget i Bios er det mit bundbræt der er noget ged til oc eller er det en bios opdatering der skal til
Jamen ville godt igang med lidt oc af cpu men jeg kan nemli ik ændre noget i bios så mit spørgsmål lyder egenligt bare på om jeg overhovedet kan oc med dette bundkort eller om der er noget mand skal gøre før jeg kan
Hvis du ikke kan ændre din fsb er der vel ikke så meget at gøre. Måske du kan overclocke med software fra windows, men det er ikke en holdbar løsning i længden hvis du spørger mig. Jeg ville nok købe et brugt bundkort der kan overclocke. Der bliver jævnligt solgt fine OC boards herinde til 300-500kr.
som Shutdown skriver, find et andet motherboard.. det der er med et i945GC chipset, som ikk bare er gammelt efterhånden, men også med integreret grafikkort.. find et mobo med P965, i975X, P35 eller X38 chipset.. de vil være gode at clocke med..
Jeg ville råde dig til at købe et som jeg har. Det overclocker dejligt og koster kun 750kr. Det er med P35 chipset og understøtter crossfire, hvis det skulle være noget :)