Ok, tak. Skal nok kigge på raptors.
Kommer an på hvordan man ser det.
Jeg tror folk forstår det på den måde de vil forstå det. Det jeg mente med 5 år, er at jeg ikke vil løbe ind i noget som jeg ikke kan kører. Ikke at jeg vil kører alt på fuld styrke/opløsning. Jeg har nu haft en computer i 5 år. P4 3.0 med 1024 ram, og skulle skifte grafik een gang fra GeForrce5600 til 7800GS 512 og købe 1024 til. Det er først nu her om dage jeg har problemer med at kører programmer som feks. joost. Vista kunne heller ikke kører særlig godt på det, selvom jeg har 2x1gig pc3200. Men den kørte.
Jeg vil downloade crysis demo for at se hvordan det vil kører.
Pointen er, selvom der vil gå 5 år, med det nye system som jeg kunne tænke mig at have, vil det ikke være et problem for mig at kører programmer der, eller spil. måske ikke fuld opløsning i spil, men det vil kører problemfrit.
Så jeg vil stadige holde fast i at det vil være en ok pc om 5 år også! Ikke den kraftigste som nogen har påstået jeg skrev, heller ej den hurtigste, men en ok computer der kører fint. Jeg vil ikke støde på problemer.
Jeg vil forkæle mig selv med det bedste af det bedste, nu når jeg har haft den samme pc i snart 5 år.