Ok, det lyder godt du har løst problemet! 🙂
Men det er fandme tragisk for snart alle antivirus firmaer, der har lanceret deres Internet Security pakker, for de er fra en kant af, mere chikanerene overfor brugeren, end størstedelen af de vira og andre problemer de forsøger at beskytte imod. 😩
Jeg fatter bare ikke de kan blive ved med at tjene penge på lortet? Folk må da snart have indset at det ikke virker...
Det skal da ikke være nogen hemmelighed at vi, som udgangspunkt fjerner ALT den slags fra vores kunders pc'er og installere noget mere jordnært antivirus istedetfor, for det blokkere sku brugen af pc'en, og i 9 ud af 9,1 tilfælde er der ikke engang en opsætnings mulighed for at skrue på alle de begrænsninger de har indbygget i pakkerne.
Eksempler jeg har oplevet bare i den seneste uge, det er bla. AVG der total blokkere for microsoft update (ret kritisk i mine øjne), Symantec Endpoint der forhindre pc'erne i at blive tilmeldt et domæne (også ret problematisk, da det må anses for at være et produkt beregnet til prof. brug) Og endnu en Endpoint, som Symantec hårdnakket påstår også skal bruges som server software, periodisk blokkere alle smb forespørgsler. Og det er sku da pinligt at deres partner support, eneste løsning er at installere en ældre CE version.
Fandme godt gået Symantec, I afløser multitier, og corporate edition med Endpoint, og så er der lige pludselig intet der virker, og vi har ingen mulighed for speciel opsætning. (Nogle gange så bliver det sku lidt for bruger venligt / fjendtligt)
Synes bare det er ved at blive en for bekymrene tendens til at AV firmaerne, tror at de ved at implementere alt muligt skrald i deres pakker, gør kunderne en tjeneste, men i praksis gør det direkte modsatte, og derved tager røven på dem, fordi de i mange tilfælde kunne klare sig meget bedre med en meget simplere pakke. Og de regner jo nok med at vi er så dumme at vi ikke selv kan tænke så langt at vi selv kan finde ud af at skrue på opsætningen heller... 🤡
Nå, men det var bare lidt opkast, men jeg synes bare det bliver for meget når man som dig, skal til at slås med ulogiske problemer, og forkerte fejlkoder, når internet security softwaren går ind og roder med noget de ikke har en skid at gøre i. 😉
Send en klage til CA, og ellers boykot alle de åndsvage pakker!