Ny GPS (Hvilken)

Diverse d.  24. november. 2007, skrevet af KlapHat
Vist: 273 gange.

KlapHat

Superbruger
Tilføjet:
24-11-2007 18:13:49
Svar/Indlæg:
212/109
Vi står i min familie, og skal skyde nogle penge af til en GPS til bilen (: hvilken vil i anbefale (:?
har kigget på lidt tomtom, garmin, og navigon, men hva er i til?
pris ide er 0-2000kr. (: og skal helst være med dansk menu, og europa kort (: faktisk er europa kort påkrævet, skandinavien er ikke nok ;)

Hva vil i anbefale (:?
Kirsby

Superbruger
Tilføjet:
24-11-2007 21:52:32
Svar/Indlæg:
1214/62
Min far har en Garmin og kan kun anbefalde det, selvom de nye TomTom ser fede/gode ude. Men jeg har dog kun prøvet en Garmin, og min far siger det er den bedste han har prøvet.

Hr.

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2007 00:14:23
Svar/Indlæg:
1363/125
arbejder selv et sted hvor vi sælger de mærker + flere.

jeg vil sige garmin og tomtom er gode, de er nemme og menu er simple, samt der er ikke så mange tryk for at komme ud på vejen.! garmin kan dog os blive for billige og ringe.

navigon, er måske til den lidt mere erfaren bruger, den er lækker, fedt design, TMZ indbygget samt den har en masse fede ting som de andre ikke har, nogle af dem er pin code, reality view med skilte, især ved afkørelse af motorvej osv.

den koster så os 2600kr ca. men synes du ska ind og prøve dem et sted det er nu bedst.

Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2007 01:08:18
Svar/Indlæg:
2356/28
Jeg har 2 stk. En tomtom fast i bilen og en nokia navigator. Især min Nokia nav er jeg glad for, den har ikke svigtet endnu 🙂

En fast til bilen kan jeg da anbefale tomtom. Den er altså god!

KlapHat

Superbruger
Tilføjet:
25-11-2007 09:33:28
Svar/Indlæg:
212/109
Jeg vil evt gerne hører nogle modeller fra jer (: jeg arbejder i midt-data, og der har vi dem også på udstilling (:
MEn hvilke modeller skal jeg kigge på ? (:

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
25-11-2007 10:37:01
Svar/Indlæg:
14079/622
Mio C230, helt klart. 🙂 http://politiken.dk/tjek/digit...

Der kommer vidst også en test af den her på siden endda.

TB

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2007 12:06:47
Svar/Indlæg:
767/51
Jeg er fuldt ud tilfreds med min TomTom - den virker upåklageligt..men..

Navigons ruter er generelt bedre end TomToms - specielt Navigons "optimal rute" er bedre end de fleste konkurrenter.

TomTom'en er dog klart den letteste at bruge, den har derfor en højere WAF :)

Hazek

Superbruger
Tilføjet:
25-11-2007 13:01:21
Svar/Indlæg:
715/51
Har kun erfariger emd Garmin og TomTom..

Garmin tog 5 minutter fra vi satte os i bilen, til alt var fjong og vi var på vej.
Gjorde det egentlig også med TomTom, men den viste bare dne forkerte vej, eller en helt andnen vej end man lige umiddelbart ville mene var nemmest, og så var den ikke lige opdateret med ændringer i vejnettet i byen :D

Jeg ville vælge garmin hvis jeg skulle have en.

nitrotg

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2007 14:12:31
Svar/Indlæg:
522/172
Jeg arb som pakkebud til hverdag og bruger derfor min navi hele dagen..

Har bået haft Tomtom og Garmin så kender lidt til dem.

Begge har sine op og ned ture. men skal det være nemt ville jeg helt klart vælge garmin.. syntes tomtom er lidt for avanceret hvis det skal gå stærkt. men de har så også ruteplan hvor du kan smide en masse adr ind (som jeg feks skal på mit arb) og så finder den selv en rute.. En ting som jeg virkelig håber kommer til garmin..

Men stadig.. skulle jeg vælge ny idag til normal brug så helt sikkert Garmin..