Jeg synes Vista kører fint nok, men som nævnt tidligere så forstår jeg virkelig ikke at Microsoft fortsætter med at kode hotfixes til XP. Systemet kører jo fint med SP2 og de nyeste opdateringer, så hvorfor bringe SP3 på banen, som nu endda ser ud til at forbedre ydelsen endnu en gang. De siger jo (igen nævnt tidligere) at Vista er noget ustabilt skrammel, som indtil videre kun er lavet til dem der vil ha' et preview af DX10. Det kræver jo sygt meget i forhold til XP og hvis du fiksede Aero i XP ville du jo slet ikke have så sløvt et system.
Alle bebrejder Aero, men jeg bebrejder at kernen er totalt bugged og fyldt med skrammel der ikke skal bruges til noget. Det er generelt bare Microsoft der endnu engang har leget slamkodere, hvilket der jo ikke er noget nyt i med nye operativsystemer da de jo elsker at udgive hurtigst muligt. Havde de evt. ventet med Vista og fikset de ting de lovede fra start af, så ville XP SP3 have givet mening. Men ja det er Microsoft og Microsoft giver aldrig mening! 😛