Øhh om det er et AGP setup har da intet og gøre med om 300 Watt er nok. Lige siden socket 478 dagene har 300Watt været standarden i selv budget computere. I ved ikke engang hvad resten af hans system består af.
Da jeg selv kørte med Asus P4c 800e deluxe blev jeg nød til og skifte min 300W PSU ud med en 400 Watt for og kunne overclocke skidtet, og det var med et langt mindre strømslugende gfx end det #0´s m8 er i besidelse af.
Normalt får man besked om at kortet får for lidt strøm, men alligevel..
Normale 300 w's ligger vel omkring 13-15A på 12v, og det ville jeg ikke kører et 7950 på. Sføli gør det en forskel om han bruger en lille mobilprocessor, men alligevel..
Hvis det er AGP er det et 7800GS og i FAQ'en til 7800 modellerne siger nvidia 350, Desuden er 7800GS ikke så strømkrævende som de store modeller så en god 300watt burde kunne klare det
Hvis du har prøvt anden PSU og det stadig gør det samme så læg den i fryseren i et par dage så GPU den rigtig bliver kold det plejer at virke,, havde en X1900 som lavede streger så jeg tog den med i Hjem is bilen et par uger og tog den ud igen og tja den virker fint igen