... jeg elsker den måde som folk pludselig bliver SÅ videnskabelige på, når snakken drejer som om global opvarmning. Jeg kan simpelthen sidde og smile af fryd. Det må være nemt, ikke rigtig at gide det der med at læse sig igennem tignene. Bare se en film som "the day after tomorrow", og vupti! Så er alle pludselig eksperter 🤣
Det er til grin. Tag lige og læs lidt op på det, fra anerkendte forskere (deriblandt Lomborg), også selvom det er nogle I ikke selv tror på - indledningsvis. Se det fra flere sider, i stedet fra Hollywood-siden, hvor Los Angeles hærges af tornadoer, hele den nordlige halvkugle dækkes af is osv.
- og nej. Bare rolig. Det sker ikke inden for en uge, eller 14 dage. Så hverken julen, eller - og med lidt held - sommerferien er ikke i fare 😲
Christ 😐
-> #20
Så meget vil jeg godt give dem. Men de aktioner de udfører, og de mennesker der støtter dem, har ofte ikke selv sans for de materielle skader de påfører. Div. dyreaktivister, ødelægger jo udstyr for mange penge af og til, og for hvad? En lille hund og to kaniner.
Det er måske hårdt sagt, men jeg ville hellere ofre to kaniner, end to mennesker, hvis snakken går på dyreforsøg.