Ang. rma

Diverse d.  27. november. 2007, skrevet af Ginner
Vist: 505 gange.

Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 13:16:22
Svar/Indlæg:
524/16
Hvis jeg har sendt en ting til rma, hvor lang tid har firmaet så til at få det fixet, inden jeg kan kræve en ny?
Goaguy
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 13:28:40
Svar/Indlæg:
3410/199
Det findes der ikke faste regler for. 😉 Det er en skønssag.


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 13:30:41
Svar/Indlæg:
1221/95
Hvor lang tid har du haft dit produkt inde?


Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 13:38:07
Svar/Indlæg:
524/16
siden 16. okt, og er ved at være træt af at sidde uden motherboard efterhånden


noxon
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 13:41:02
Svar/Indlæg:
3321/21
Mener de siger inden for rimelig tid, og det skulle være ca en mdr.


Fiddoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 14:06:40
Svar/Indlæg:
1293/104
Hvor er det sendt ind ? Syntes godt nok 6 uger er lige i overkanten.


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 14:10:20
Svar/Indlæg:
1221/95
Har du skrevet en venlig mail til firmaet først for at spørge om hvornår de kunne tænke sig at være færdige med den?

Btw, hvad er det det drejer sig om? 🙂


Mathis77
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 14:11:35
Svar/Indlæg:
6293/359
Det er jo fuldstændig vanvittigt... Det havde jeg ikke fundet mig i..

især fordi, hvis vi alle fulgte købeloven og benyttede os af den, så kunne alle butikker i hele verden lukke ned og dreje nøglen om... get the point?

du er i din gode ret til at få pengene tilbage - eller et andet board - men PC-butikker laver deres egne regler og finder på ting som RMA. Og så må man finde sig i det -eller lad være med at handle der...
😩

edit: btw. Compumail kan varmt anbefales som et godt sted at handle med en fremragende support og RMA afdeling... 10 ud 10 gir jeg dem 😉


Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 14:17:05
Svar/Indlæg:
524/16
Det er afleveret til Dataworld, har dog ikke oplevet at der er gået så lang tid hos dem før, har også haft sendt en mail for nogle uger siden, stadig intet svar :(

Det er mit bundkort som døde, og så kørte jeg ned til dem, for at det skulle rma'es..

kom så igen 3 uger efter for at høre hva der skete det det, det kunne han ikk svare på, men jeg skulle sende en mail til deres rma afdeling, gjorde jeg, intet svar..

Har været inde og kigge på deres rma side, der står det samme som der gjorde den dag jeg afleverede det :S


TeamdB
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 18:32:06
Svar/Indlæg:
511/123
#8 rimelig tid for almindelige reparationer er 2md. Dette er ikke noget der er nævnt i købeloven, men det kommer fra de forskellige afgørelser der har været af sager. Men når de ikke svarer dig, så synes jeg at du skal henvende dig i butikken igen og sige at da du ikke har fået svar fra RMA afdelingen, så vil du gerne tilbageføre købet hvis butikken ikke kan løse det på anden måde.


Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2007 23:19:23
Svar/Indlæg:
524/16
update på tråden;

Jeg sendte en email til dem igen, stadig intet svar. og pga dårlig tid har jeg ikk kunne nå forbi dem endnu, og planlægger at gøre dette i morgen.