Kaotisk salg af ulåst iPhone

Litteratur d.  27. november. 2007, skrevet af System
Vist: 762 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
27-11-2007 15:01:18
Svar/Indlæg:
0/11005
Retten har tvunget tyske T-Mobile til at sælge iPhone uden lås og binding. Men det er lidt af et forhindringsløb at få fat i den »frie« iPhone.

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
koenigimus

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 16:13:46
Svar/Indlæg:
202/9
iPhone parodien fortsætter :D

Er det ikke på tide apple tager sig sammen og sælger den uden lås til en billig pris, der er jo ikke noget at sige til at den er en total fiasko i europa.

F.eks. har den kun solgt knap 25.000 eksemplarer i england, mod forventet 100.000 enheder.

Men hvad kan man regne med, når mobilen koster det samme som en brugt bil :D

Kasseren

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 16:47:33
Svar/Indlæg:
1814/48
iPhone er lavet til et amerikansk marked, hvor teleselskaberne kan binde kunden til et abonnement i 2 år og et firma som Apple derfor kan have succes med en salgsmetode hvor du betaler for en del af telefonen og kan kræve procenter af forbruget hos teleselskaberne. De har forsøgt det samme her i Europa. Det er denne ekstra klausul om % af forbrug der gør at Apple kæmper så hårdt imod at oplåste iPhones bliver solgt og at de derfor kræver at teleselskaberne skal tage urimeligt høje priser for disse. Jeg er sikker på at T-Mobile ikke ville have noget problem med at sælge dem billigere(hvis ikke Apple skulle have deres bid af kagen)

craZyfighter

Superbruger
Tilføjet:
27-11-2007 17:11:35
Svar/Indlæg:
358/21
#2 Tro mig hvis apple solgte deres iphone til en mere fair pris så var det den mest solgte telefon i verden og så skulle pengene nok fosse ind, men når de gør det så besværligt at købe en telefon, er de sku selv ude om at de ikke får solgt så mange de nærige sv....! 😴 😴 😴

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 22:56:30
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg har mistet alt respekt for Apple. Har aldrig oplevet et så pengegrisk selskab 😲
#3 Tror at de vil have at telefonen er lidt eksklusiv så folk vil se op til dem der har dem og på den måde vil de få solgt flere telefoner i længden og derved tjene rigtig mange penge. De telefoner der bliver solgt rigtig mange af bliver kun solgt i en kort tidsperiode fordi at alle har dem. De tjener ikke så meget per enhed som de ville hvis de gjorde telefonen eksklusiv og dyr og så solgt mange af dem over en længere periode.

CF

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2007 23:18:40
Svar/Indlæg:
4689/105
#3 Det er jo meningen at det skal være så dyrt.

Hvis vi nu tager mærket Evisu. Hvis de kun kostede 300-400 kr pr. par, så ville de jo ikke være så populærer (Jeg synes personligt de er pisseklamme, hvor fedt er det at have en måge på bukserne 😕)

Folk køber hovedsageligt kun Apples produkter fordi det er blær (kvalitet er det ikke engang i mine øjne). Grunden til at det er blær er at det er så pissedyrt, så kun få kan købe det.

craZyfighter

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2007 09:49:38
Svar/Indlæg:
358/21
Lige en nyhed LG kommer med en ny telefon der er lig iphone og så er den en del billiger! ellers tror jeg den nye nokia N95 også bliver et hit!!! 😀