#4 + #21.. Ur missing the point. Tror I deres exceptionelle service er gratis? Jeg vil tillade mig at sige, den service er banebrydende indenfor forbrugerindustrien. Det tror jeg gerne Hr. og Fru. Jensen vil betale ekstra for.
Hjælp til dokumentindstillinger og billedredigering
Hos Inter-Data oplever man, at servicen betyder mere og mere for notebook-brugerne, og man tilbyder derfor en helt unik serviceordning, der giver de øvrige notebook-producenter baghjul. Hvor de øvrige notebooks på markedet typisk leveres med bare 2-3 måneders hotline, er der hele 24 måneders hotline på alle computere i X·ONE serien. Dertil kommer, at hjælpen ikke kun omfatter hardware men også dækker Microsofts operativsystemer, Office-pakken og samtlige Adobe-programmer, hvilket i praksis vil dække 95% af brugernes behov.
- Hvor de øvrige mærker kun giver support, hvis der er noget galt med selve maskinen, skærmen eller strømforsyningen, hjælper vi uanset, hvad der er galt. Kan man ikke få sin printer til at virke, har man problemer med Photoshop, eller kan man ikke finde ud af at dele sit word-dokument op i spalter, så sidder vi klar til at assistere og forklare. Hos os er de eneste dumme spørgsmål, dem der aldrig bliver stillet, understreger Jan K. Larsen.
Den bærbare fremtid
Hjælpen er ekstremt effektiv, fordi hotline konsulenterne via computerens serienummer har adgang til alle informationer omkring brugerens notebook. Derudover sikrer den mundtlige kontakt, at brugeren og de tekniske eksperter forstår hinanden, hvilket ofte kan være et problem med den mailbaserede support, som mange notebookproducenter benytter sig af. Brugerne slippes ikke, før de har fået svar på deres spørgsmål, og er reparation den eneste udvej, garanterer Inter-Data reparation på et dansk værksted inden for 5 arbejdsdage plus transport.