Need for speed pro street online gameplay?

Spil d.  01. december. 2007, skrevet af Gamer_Chres
Vist: 227 gange.

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2007 12:23:47
Svar/Indlæg:
1158/321
Ville lige høre hvad i synes om at spille Need for speed pro street på nettet?
Har lånt det af en kammerat, men han vil ikke låne sin online bruger ud (ganske fornuftigt) så jeg sidder selv og overvejer at købe spillet til mig selv, men ved ikke helt.

Er det det værd at give de 350 kroner for det??

Synes ikke at EA games er sluppet ret godt fra det med Pro street så ville lige høre jeres mening :)

- Chres
CF

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2007 13:03:27
Svar/Indlæg:
4689/105
Jeg synes det er den største fiasko de har lavet! Carbon den var slem, men den her er satme værre!

Uden tvivl rigtig fed grafik og man kan gejle bilerne rigtig sygt, men jeg kan ikke lide den måde man køre på. Så kan alt det med gejl på bilerne og god grafik være ligemeget.

Jeg havde også håbet på at de ville fjerne alle de forbandede superbiler. De har INTET at lave i et spil hvor man kører gaderæs og man skal tune sine biler. Det er i sådan nogle spil som TDU man skal køre i sådan nogle biler.

Jeg havde regnet med at købe det på release-dagen, men efter jeg prøvede demoen blev jeg så skuffet at jeg prøvede at låne det hos en ven først. Jeg bestemte mig så for at jeg ikke ville bruge penge på det. Måske skal man bare vænne sig til den måde man køre på, men efter at have spillet det i en uge har jeg stadig ikke vænnet mig til det.

Så IMO er det en OM'er!

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2007 14:38:59
Svar/Indlæg:
1158/321
ja er også selv skuffet over det at de har fjernet street-race og lavet det om til bane ræs. Endnu værrere er den måde man kører på, men det vænner man sig lidt til, men savner godt nok noget neon :(

CF

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2007 14:44:57
Svar/Indlæg:
4689/105
#2 Ja det glemte jeg også at sige. Det er næsten ikke gaderæs mere, og der mangler et fedt anlæg og en masse neon.

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2007 14:55:50
Svar/Indlæg:
355/97
he Pro street er det værste gang skod