Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2007 12:41:54
Svar/Indlæg:
1643/172
Lige PT har jeg en Chill CP-400P4 model, men efter maskinen har kørt i en lille times tid køre blæseren i PSU på ca 1380 RPM. Som larmer lidt for meget for mig desværre.
Så nogen der kan komme med nogle forslag til PSU der larmer mindre og som gerne må yde langt bedre end denne chill PSU.
Har selv fået afvide at en Corsair HX520W / Corsair HX620W skulle være mere lydløs end chill og også en bedre PSU som sådan, Men kender ingen der har den og dette gør jo at jeg ikke kan vide eller høre om dette er sandt. Men vil helst havde noget der er så stille som overhoved muligt. For det virker som om Chill PSU'en bliver presset så meget at den bliver nød til at køre med full RPM desvære.
Det er lidt som at alle altid siger at chill er lydløs, men når man har en maskine hvor alt andet ikke siger noget og det kun er PSU'en der larmer så vil jeg påstå at chill larmer.
Min CPU er 45 grader varm, mit GPU er 44 grader varm. Så det er ikke noget varme problem jeg har i min PC. Bare for at sætte det på plads.