-> #30
Det har intet at gøre med, at HWT.dk er bange for at miste medlemmer 🙂
Det er ok, at man henviser til et andet forum, præcis som vi gerne vil henvise til EDBpriser.dk, flatpanels, hifiklubben, såfremt det er relevant. Og skulle folk have lyst, er det jo 100 % op til dem selv, om de vil følge den opfordring.
Forestil dig, at du er ejeren af Hol.dk, og du synes at antallet er besøgende er faldende. Du går derfor ind på Tweak.dk, opretter en profil, og skriver i tråde og opretter tråde, med tydelige henvisninger til Hol.dk's forum. På samme måde som en computerglad chef for Hifiklubben skriver: "Tjek vores hjemmeside for gode tilbud".
Det er jo en direkte overskridelse af forumregel #5, hvor der frabedes reklamer i forum, med mindre det er en aftale indgået med HWT.dk's ejere.
Jeg ser personligt ikke noget problem i jeres entusiasme omkring crysisforum.dk, og kommentarer om sidens opsætning og layout kan kun være ment som en kærkommen kritik, og forslag til forbedring. Hvis I mener det alvorligt med det forum/den side, så er det noget "I" burde tage op til opvejelse, og vurdere hvorvidt I kan gøre crysisforum.dk til en af de gode forumsider på nettet.
Men HWT.dk går jo heller ikke ind på Hol.dk's forum, og skriver i trådene, at de skal kigge forbi denne side, og tjekke konkurrencen ud. Jeg håber du/I kan forstå hvad jeg mener, og overveje jeres position i det her.
Er I bare et par glade brugere, eller vil I lave reklame for et forum?
Jeg er helt sikker på, at I blot er nogle brugere som er glade for crysisforum.dk, og derfor viser det i HWT.dk's forum. Men det er immervæk ikke tilladt direkte at reklamere for en anden ydelse eller varer i HWT.dk's forum. I mener det sikkert godt, men desværre udtrykker I jer lidt forkert. Der skal ikke herske nogen tvivl om, at I har noget godt kørende. Men I bedes alligevel overholde forumreglerne 🙂