Tror ikke der er noget problem i at i ikke nøjes med at bruge en bestemt side :p Det er ikke enten eller - heldigvis for det da.
#18 Reelt set kan jeg ikke rigtig se hvad du mener med "det besværlige asp.net" ?
Og den nye side lå jo ikke i en ombygning, men af en genskrivning af koden da den gamle, mildt sagt, var fyldt med slam. Derfor kørte siden jo også så forfærdeligt langsomt.
Som skribenter har vi tests, artikler og nyheder som ansvar. Der er rent faktisk også nogle dedikerede moderatore rundt omkring på forummet. Der har vi så fået den mulighed at vi også kan fungere som mods.
Hvis du synes at vi er faldet af på den fordi vi ikke giver ting til højre og venstre i diverse konkurrencer, så må jeg da sige at jeg er ked af hvis det er den eneste grund til at man er her inde. Der er, hvis jeg selv skal sige det, nogle rigtig dygtige skribenter ind imellem. Fx har vi nogle super gfx skribenter som laver et uhyre stort arbejde.
Så om man kan sige at "det er hvad man kan forvente af HWT Crew", det skal jeg lade være usagt, men som Emil også pointerer, så har vi intet imod konstruktiv kritik. Som cheferne også offentligt har udtrykt, så er det brugerne der er siden, men derfor er det stadig dem der bestemmer :)
Skal for god ordens skyld lige sige at vi fra crew desværre ikke må være med i konkurrencerne :'-(