Jeg har en Zepto Znote 6224 med en 1,5ghz c2d processor 160gb 5200rpm harddisk 2gb 667mhz ram og et 8600m GT
jeg scorede ca. 3200 i 3dmark 06 med den sidste gang jeg prøvede, min superpi tid var ikke noget at tale om 1m var oppe mod 1 min.
og spil kører jeg perfekt, UT3 800x600 alle effekterne på 3/5 kører 100% flydende, man kan sagtens skrue op for opløsningen eller nogle effekter men jeg har bare ikke fået taget mig sammen til det endnu, crysis kører jeg med alt på low 1440x900 flydende og generelt kører alle spil bare på den
som studiepc har jeg heller ikke haft noget at klage over endnu, alt kører som det skal der er dog nogle gange hvor den lige skruer helt op for blæserne hvilket kan være lidt irreterende i timerne men så sætter man den bare på standby og starter den igen og så kører det
jeg kan kun anbefale sådan en satan
(forresten skal det nok lige påpeges at den genrerer en helvedes masse varme, når jeg stresser gpu og cpu samtidig hopper grafikkortet op på 111 grader efter små 10 min., så man skal lige sørge for at blæseren ikke blæser ind på dem der sidder ved siden af én, ellers bliver man hurtigt upopulær)