Sennheiser HD515 - erfaringer?

Diverse d.  02. december. 2007, skrevet af Gavstrik
Vist: 356 gange.

Gavstrik

Superbruger
Tilføjet:
02-12-2007 17:47:33
Svar/Indlæg:
650/97
Hey,

Jeg overvejer at købe et par Sennheiser HD515:

Link: http://www.edbpriser.dk/Produc...

Nogen der har nogen erfaringer mht. om de duer til noget eller ej?

Skal bruges til almindelig afspilning af iPod og lignende

Gav
Minava

Superbruger
Tilføjet:
02-12-2007 17:51:33
Svar/Indlæg:
143/25
altså du skal vide at stikket ikke er et normalt mini-jack stik men dens storebror jack men der følger en omformer med det gør dog at selve stikket er ligeså langt som ipod'en næsten... men ellers er det et super headset bruger det selv og har aldrig haft noget der var bedre end det. Når du engang har vænnet dig til dem hvis du da køber dem så vil du altid synes at andre høretelefoner har en forkert lyd og dine bare er de bedste... så de er helt klart det værd 😀

Gavstrik

Superbruger
Tilføjet:
03-12-2007 09:34:13
Svar/Indlæg:
650/97
Tak for svaret :) Har bestilt et par til mig selv og en kammerat. Håber jeg bliver lige så glad for dem, som du har været for dine :D

Kallaen

Superbruger
Tilføjet:
03-12-2007 12:07:03
Svar/Indlæg:
165/25
Jeg ved ikke helt hvor stor forskel er på 515 og 595 da jeg ikke har prøvet eller har 515. Men har 595 og det kører bare. Fortryder hvertfald ikke køb. :D
Dejligt med lidt bas i stedet for det sølle noget mine andre øretelefoner til 300,- kunne prastere.

Men jeg tror da klart du bliver tilfreds, Sennheiser er virkelig gode til det de laver! :)

Gavstrik

Superbruger
Tilføjet:
03-12-2007 12:32:20
Svar/Indlæg:
650/97
Kiggede også på de dyrere modeller, men der er langt fra HD515 op til næste model. Og syntes nemlig at 350pp er ret billigt 🙂 Nu ser jeg hvordan de er, kan da lige opdatere tråden når de er "testet". Heldigvis kan man sende skidtet retur med postordre, hvis de mod forventning skulle være skuffende 😲

Gav

Gavstrik

Superbruger
Tilføjet:
06-12-2007 12:21:14
Svar/Indlæg:
650/97
Så har jeg modtaget mine hovedtelefoner efter at jeg måtte hente dem på posthuset fordi LATTERLIGE Postdanmark påstod at de havde været forbi og forsøgt at omdele. Det ringede bare aldrig på min dør den dag de skulle have omdelt dem :no:

Anyways, det er et par super lækre hovedtelefoner til prisen. Koppen omslutter hele øret, så der ikke er pres på øret noget sted, så man kan have dem på længe. Lyden generelt er rigtig lækker. Kan varmt anbefales.

Det skal dog tilføjes hvis man ønsker et par høretelefoner som dræber alt lyd omkring en er det her ikke et sæt at gå efter. Det er klart at de fjerner meget baggrundsstøj (den mest irriterende), men man kan sagtens føre en samtale med dem på. Jeg syntes det er en fordel da jeg cykler med dem, og finder det ret farligt at cykel i indre KBH og høre intet af hvad der foregår omkring en.

Gav