Hvordan ligger det i forhold til f.eks. 8800GT 512 kortene? er dette ATI kort noget lort eller hvordan? for så kan jeg stadig nå at afmelde det. skal give 1500kr. for det, og kan have det på torsdag (: det er indkøbspriser fra arbejdet (;
Hej klaphat 😉 der er mange tråde om emnet men søg men 8800GT yder lidt bedre men korster også lidt mere pasonlig vil jeg tage det duhar bestilt og så skifte en gang når de nye GF 9.... kort er kommet 🙂
ps bare for der ikke skal blive nolge sureminer var det med hans nanv ment som en joke
#4 Kan jeg ikke huske præcis, men det er hovedsageligt de helt nye spil. Det er noget som plejer at være i orden 1 måned efter release hos ATI. Det vil sige midten af den her måned, men det kan selvfølgelig være at det vare lidt længere.
Lad nu være til at lave tråden om til en ATi vs. nVidia flamewar. 😴
Jeg har ingen problemer oplevet med HD3000-serien mht. drivers. Heller ikke mht. ringe ydelse. 🙂 Der vil komme tests af både HD3850 og HD3870 snart i øvrigt.
Okay Gutter ;D Damn, hurtig respons, men også et super emne at tage op ;D Men må indrømme at jeg er mest til gf, men grunden til at jeg valgte det ATI er at jeg kan få det hurtigt (: der er jo kæmpe køer af leverings tid på de pis 8800gt kort :(
#10 Ja der er rigtig mange der har reserveret 8800gt, så de når jo ikke engang at få dem ind i butikken, før de bliver sendt af sted igen. Det er nu ikke nemmere med HD 3870 i øjeblikket.