#19 NoNig postede i en anden tråd en Youtube video hvor der var en der testede spillet igennem nogen rimeligt voldsomme settings, med 2x8800Ultra, og det kørte "som smurt"... Så det er skam muligt 😉
#17 Det gør det "også", men ikke naturligt... Det bruger en teknologi der splitter enkelt-trådet software op i flere tråde, så det kan behandles af flere kerner... Men det er ikke særligt effektivt...
#14 Som det er blevet sagt er Crysis simpelthen så grafisk avanceret at du kan sidde og klage resten af dagen, nutidens computere kan ikke køre spillet... At det så får folk til at kalde spillet som helhed en skuffelse (ikke nødvendigvis jer, men det er set andre steder), er deres problem...
Personligt nyder jeg den gode grafik (alt high, en lille smule very high, 1440x900, 2xAA, 16xAF), historien for hvad den er (JA! Vi har set historien med aliens der invaderer planeten alt for mange gange, og de kunne da have lavet dem mere varierede... Men jeg nød kampene mod dem...), og jeg elsker at lege med nano-dragten og dens egenskaber... Min personlige favorit er stadig at smide folk ind i hinanden, eller sætte speed på, løbe hen og give en af dem en kaje-ryster før han kan reagere, og så plante et skud i skallen på ham... Det er genialt udtænkt, og det fungerer....
Mange kalder COD4, om ikke flottere, så i hvert fald bedre programmeret... Det vil jeg slet ikke komme ind på, COD4 og Crysis er slet ikke i samme klasse grafikmæssigt... Så kan folk der synes at alt SKAL kunne køre på very high DX10 med 16xAA klage så meget de vil, faktum er at Crysis er den type spil der virkelig skubber industrien frem... Og hvis folk påstår at Crysis er grimt, så må de holde op med at spille PC-spil og få sig en konsol... For så har de ikke brugt de penge det kræves for at spille spil på PC, som det er meningen de pågældende spil skal spilles... 😉
MVH.
Toke 🙂