Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2007 17:11:32
Svar/Indlæg:
3394/170
Hey
Så fik jeg endelig mit crosshair efter at have ventet en hel dag og været på posthuset - postdk tsk tsk..
Nå men det started ud i at jeg fik at shock over at se bundkort i real life - virkelig nice board, kæmpe NB,SB og mosfet køler med heatpipes og hele svineriget... Samt de 8 fan headers.. Display i I/O og ja det er faktisk en smule større end alle bundkort jeg har haft - måtte sætte flere afstands stykke i min bundkort plade.
Smed min AM2 Orleans 3500+ i med stock køler @ 40 grader IDLE og 45-50 LOAD - vildt xD! og i men mine ram og gfx - Gik som smurt.
Hva ellers.. Nå jo fik jo boardet til 550 kr ved shg's demosalg - godt nok unden nogle somhelst form for tilbehør, så der faktisk ikke noget lydkort med til den, da man normalt får sådan et PCI-e x1 lydkort med fra asus i bundle ( Hvis nogle har et de vil af med, aftager jeg gerne ), men fandt da lige mit gamle soundblaster frem!
Nå skal også have prøvet lidt overclock - nok ikke for meget med den stock køler! Men bios se ihvertflad ud til og være super go', men er blevet rusten til AMD oc - men det kommer nok.
Indtil vidre har bare lavet micro OC på 200 mhz for at se hvor temperaturen stig.. Den stig ca. 1-2 grader..
Så jeg må lege vidre, kom gerne med tips og tricks til at overclockingen :D
- CoffeeCan