Rejse Indtryk (Ungdomsrejser)

Hyggehjørnet d.  06. december. 2007, skrevet af Jesper bb
Vist: 484 gange.

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
06-12-2007 21:59:13
Svar/Indlæg:
2072/117
Hey

Står og skal afsted med 4-6 af mine venner her til sommer, og vi skal enten til Lloret eller Sonny Beach.

Jeg ville høre om der var nogen som har været på de pågældende stedet som en ungdomstur, hvem i var med, hvad var skidt og godt, osv. 😛

Indtil videre står turen på Lloret, men vi er langt fra sikre.

Vi har planlagt at rejse enten med:
http://www.uptours.com/forside...
eller
http://www.duf-rejser.dk/p1.as...

Nogen som kender dem?

Skal lige sige at vi ikke Rejser med Ung-Rejs af flere forskellige grunde, så det er ikke en mulighed.

Et krav er at vi skal flyve derned, og så skal det self. være forholdsvis billigt. 😛

Nogen som har nogle fede oplevelser de vil dele ud af?
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
06-12-2007 22:21:40
Svar/Indlæg:
3410/199
Ung-Rejs har et halvdårligt rygte for tiden, ja.

Jeg rejste med Viby rejser til Golden Sands sidste år, og dem var vi meget tilfredse med! Året før havde mange af de sammen venner, som var med her, været i Lloret -også med Viby.

De sagde, at der var meget mere gang i den i Lloret. Til gengæld er Bulgarien et rigtigt bandit-land, og så slipper du for det salte middelhav.

I år bliver det sydeuropa, hvis det bliver noget - nok Italien, Grækenland el. lign. 😉

Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
06-12-2007 22:55:31
Svar/Indlæg:
2072/117
Når jeg kigger på Viby minder det EXTREMT meget om Ung-Rejs, de bruger samme koncept, stortset, dog forskellige hoteller.

Ikke samme firma? Virker sådan.

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 07:05:04
Svar/Indlæg:
971/67

Tilbage i 1999 😀 tog jeg og 10 gutter til lloret og det var sgu meget fedt, det var vidst også med Viby ungdomsrejser.

Jeg var i Bulgarien forrig år, det var do ikke på drukferie, mens synes ikke specielt godt om bulgarien, da det er sådan nogle lukkede byer man kommer ind i, hvilket ikke er så fedt. Endvidere har de mange historier fra Bulgarien nok ikke pyntet på min opfattelse.

Så mit råd: Tag til Spanien og undgå det, som #1 kalder et bandit land

/Skipper