Venlig advarsel

Hyggehjørnet d.  07. december. 2007, skrevet af bamselinen
Vist: 441 gange.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 09:03:31
Svar/Indlæg:
2145/218
handel aldrig med www.dataengros.dk jeg har haft meget store problemer med dem personalet ved ikke en skid for at sige det mildt, der service er ikke i top og nu får i lige et eksempel.

jeg køber et asus bundkort spørger sælgeren direkte om det er et nvidia 680i chipset der sidder og der siger han det er, bundkortet er et asus p5n32-e sli plus, jeg finder senere ud af at det ikke er et ægte 680i chipset der sidder på og tager hen for at bytte det, efter en del besvær og tjekken af asus hjemmeside indrømmer han at det ikke er et 680i og går med til at bytte det til et asus p5n32-e sli som er et ægte 680i jeg betaler 300 kr mere og for det nye bundkort med hjem. Jeg kommer hjem med bundkortet og opdager at der sidder lidt kølepasta på soklen og at der er nogle ben der er bøjet på en jumper, jeg sætter lortet til og efter meget kort tid stopper det med at fungere.

Jeg tager derefter ned til dem igen og beder om at få det byttet da det ikke virker de siger de lige vil teste det og fint nok. jeg får et opkald at nu kan jeg hente mit bundkort igen der er et nyt et klar til mig, jeg henter det på vej til arbejde og da jeg endelig kommer hjem finder jeg ud af at det er et Plus bundkort igen, som jeg ellers havde gjort dem udtrykkeligt opmærksom på at jeg ikke ville have, så ikke nok med det nu har jeg betalt 300 kr. mere for et produkt som jeg slet ikke ville have sikke en fest.

Så pas på når i handler med dem
FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 09:20:37
Svar/Indlæg:
4156/111
Du har ikke prøvet at gå ned til dem og sagt at de har givet dig det forkerte bundkort igen?

For du har vel forhåbentligt gemt noget kvittering af at du fik et p5n32-e i stedet for det andet? 🤡

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 09:29:10
Svar/Indlæg:
2145/218
ja jeg har kvitteringen på det bundkort jeg har betalt for altså asus p5n32-sli bundkortet og er på vej derned om ca 10 min.

Jeg er normalt ikke en person der whiner, jeg arbejder selv i detail branchen og står i en service afdeling til daglig. Desuden er det ikke fordi jeg beder om råd jeg vil bare gerne advare folk mod denne slags inkompetence.

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 11:19:16
Svar/Indlæg:
4156/111

Så i orden... undrede mig bare over du ikke havde tilføjet det til dit indlæg.
Der kan jo være tale om uheldige tilfælde ☹

Men fair nok 🙂

OO

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 12:22:04
Svar/Indlæg:
129/8
Har brugt mange penge i den fysiske butik og har ikke andet end ros til dem, men har dog heller ikke haft en rma/bytte sag med dem :)

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
07-12-2007 12:43:25
Svar/Indlæg:
870/45
Det kan jo vær et enkeltstående tilfælde, men det er da ikke rart med sådanne oplevelser 😐

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
07-12-2007 13:29:50
Svar/Indlæg:
5039/109
Men har man én gang haft en dårlig erfaring med en butik, har man sine betænkeligheder ved at handle der igen. Har selv været ude for en ringe service i en butik og der er jeg ikke meget for at komme igen. Min far handler sit hardware i selv samme butik og han har aldrig haft nogen problemer der.

Jeg forstår godt #0, og andre der har haft en "bad experience".

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
07-12-2007 13:40:15
Svar/Indlæg:
870/45

Sådan er det jo 🙂

CF

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 13:40:17
Svar/Indlæg:
4689/105
Dem der arbejder i HW-Butikker er også mennesker, så det kan jo ske at de er kommet til at lave en fejl. Der er ingen grund til at droppe butikken på grund af en enkelt fejl 😕

Jeg synes det er utroligt hvor lidt der skal til for at folk kalder en butik for upålidelig :no:

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
07-12-2007 14:12:43
Svar/Indlæg:
870/45
Det kan du have ret i

I det her tilfælde, har HW butikken så lavet en del fejl med den samme kunde om det samme produkt, det er lidt uheldigt.

CF

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 14:17:19
Svar/Indlæg:
4689/105
#9 Nu mente jeg også mere generelt. For efter den omgang ville jeg nok også være lettere irriteret.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2007 14:48:32
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg arbejder selv i service center indenfor pc brancehn og ved derfor godt hvordan tingene fungere og er godt klar over der kan ske fejl.
Men min personlig mening er at man giver ikke en kunde et brugt produkt fordi man er nødsaget til at ombytte pga. man selv har lavet en fejl. Jeg er overhovedet ikke sur men det er som sagt bare en venlig advarsel for mens jeg var dernede var der flere sager der blev behandlet lidt ukorrekt efter min mening. bla. bliver der ikke oprettet nogen service sager hvilket indebærer at du ikke efter den tredje reklamation kan forlange pengene tilbage, der bliver endvidere ikke lavet nogen kvittering på at du har afleveret dit produkt til rep.

Kunde betjeningen er flink og venlig og de har nogle gode priser, MEN service og RMA er en kæmpe del af HW salg.