Kan man få en bedre køler end std. køleren til mit 8800gtx. Jeg har lige skruet køleren op på 100% og det er stadig varmt 67grader ved idle. I må meget gerne smide nogen links sammen med jeres svar.
#3 Har set en (herinde?) bruge den på 8800GTS, og han sagde god for den (Han var meget imponeret over ydelsen/støjniveau) Du får ikke bedre, medmindre det er H2O-køling.
#3 Nu skal du bare se en test på Dailyrush.dk - http://www.dailyrush.dk/hardwa... den yder bedre end 8800 GTS stock køleren uden en 92mm blæser på! :OOO den er virkelig fed, der kommer en version til 8800 GT den 13-15 December på coolerkit.dk også :)
#7 Altså vil du købe den thermalright køler? - Hmm hvis du vil den billige vej er der 92mm blæser til Thermalright tingen - Noiseblocker hedder den - kan fås for under 50 kr. på vcore.dk - vælg selv hvor meget luft pr. dB du vil have :)
Nu har jeg så købt og monteret ThermalRight HR-03 Plus min temp er faldet fra 69 til 49 idle. Så jeg vil klart anbefale den til andre med varmeproblemmer. Tak for hjælpen.
Der er en test af køleren med og uden en blæser på tweak.dk Det er en fin køler og den er langt bedre end standard køleren. Der er kun når det kommer til køling af RAM man godt kunne ønske sig den var lidt bedre.