Tænkte på om man kan gøre noget ved det køler problem som der er med dem (:?
evt om man kunne sætte rivatuner op til selv at kører op når kortet blev varmt eller lign (: har dog selv ikek haft nogle problemer endnu ;) men vil hellere have at det fryser, end at det næsten ramme grilgrænsen (:
Larm frem for varme ;)
er der noget som bliver rettet med en flash elelr lign på et tidspunkt :S?
Rivatuner (mener jeg) og nTune kan sætte blæserhastigheden til at køre 100% hele tiden. Der er ingen mellemting. Desuden skal du huske at kortet er bygget til den varme den udvikler som std med std indstillinger skift kun køleren hvis du vil clocke!
#2 Kortet kan køre i et kabi uden airflow så længe at varmen selv kan stige ud. Det jeg ville sige er at man ikke opnår et bedre resultat af at køle ekstremt hvis man kører std? 😉
#1 hvad snakker du om, hvorfor skulle man ikke kunne vælge en mellemting? det har man da kunne gøre på alle de kort jeg har haft. Kom lige med proof på at der ikke er en mellemting.
hvor er lysten til at tage en gammel thermaltake profil, gå amok med vinkelsliberen og boremaskinen og montere en djævel af en cpu-køler? Siger du pladsproblemer, har du tydeligvis ikke et stort nok kabinet / bundkort :D
Sæt den dog op hvis du har varme problemer. Du tager ikke skade af lidt larm :) - Ellers køb den HR-03 GT hos coolerkit.dk - den kan køle den bedre end stock passivt.