han her et dejligt simpelt kit til 1000 kr det køre ihf godt så køber du bare lige et EK FC88GT køle hovede oven i og så er du godt kørende. Og ja som #4 skriver super services ved thomas
#0 Det sæt du linker til er værrere end et mid-end luftkøling. Du kan ikke få ordenlig vandkøling for under en tudse alt inkl.! Kig på X20 sættet. Et vandkølehoved koster 350 for et til kun kernen og 700 for et full 😀
Du kan se vandkølet Q6600 og 8800GT i SLI i min profil. Kølehoveder er ApogeeGTX til CPU og EK-FC88GT til grafikkort. Det kører rigtig fint. Grafikkort ligger på små 45 grader load selv efter timers spil og på 700mhz core 1900 ram
hvis du skal oc,vil jeg anbefale en dual køler eks 😉 eller større.
du kan også selv sætte det sammen 😉 jeg har en Tripple - 360mm kun til min Q6600 G0 /bundkort og det er lige nok til 4.0GHZ 24/7 får selv snart mere vand,så jeg kan få mit ATI kort med på vand.
Er der foresten nogle der ved hvor man kan købe fulcoverblokke til 3870 kortne der ikke er for tykke da der ikke er så meget plads i min barebone når jeg skal køre dem i crossfire?
#15 hmm fatter ikke helt hvad du mener... for det har jo ikke noget med grafikkortet at gøre det der vandkølings hovede...selvom jeg køber et dyre grafikkort skal jeg jo alligevel have et vandkølings hovede...så???????????
Men ja #16 det er totalt lækkeret det jeg linker til der...
Han mener at til de 2,3k du bruger på et 8800gt og et kølehoved og godt OC kan du få et lidt bedre 8800GTS_512 med stock køler der yder lidt bedre med lidt OC
#21 ja oki men så larmer det jo stadivæk lige som min mors gamle nielfisk når jeg gamer og det gør det ikke nu...og er ikke over 50 grader nu selv ved load i flere timer