Jeg overvejer lidt at skifte min store bærbare ud med en mindre og så købe en stationær, som kan køre sådan noget som Bioshock og NFS ProStreet i pæn opløsning... Max pris ligger et sted omkring 5-6000...
Jeg tænkte på noget GeForce 8800GT og Core 2 Duo 6600 som lidt af indmaden...
Hvad anbefaler i? Og er det bare at finde det hele på edbpriser.dk?
Ret nemt at finde en masse ting på edbpriser.dk - for 5-6000 kan du nok overveje om du skal smide et 8800GT kort til 2000 kr i og samtidig få ram, processor osv, der passer dertil for prisen...
Hitman1973: Fik anbefalet af en ven at oprette en tråd herinde, og så syntes jeg også det var lettere end at skulle til at søge efter det...
Men ville egentlig nok mest høre om 8800GT og så Core 2 Duo E6600 er en god kombination, og så ved jeg ikke hvilke bundkort og ram der er bedst til prisen? Specielt bundkort har jeg problemer med...
Der er som sådan heller ikke noget galt i at du spørger. HWT.dk er efterhånden bare blevet et sted hvor folk spørger efter hvad de skal købe af nye stumper, lidt ligesom hol.dk er et sted for folk der vil sælge deres WOW konto. Og helt ærligt, jeg kan godt forstå at mange brugere er lidt trætte af at nye brugere kun kommer til for at stille spørgsmål om hvad nyt hardware de skal købe.
Der er rigtig mange emner om det samme som du spørger om. Du vil spare rigtig meget tid hvis du selv brugte 10 min. på at lede lidt efter tråde der er max en uge gamle. Jeg synes du selv skulle bruge lidt tid på at stykke noget sammen, og så vende tilbage og tage diskussionen derfra 🙂