Jeg kan lige nævne igen, at de alle ligger omkring 5500 kr, også zeptoen som jeg har konfigureret den. Det skal lige siges at jeg ikke har tænkt mig at give mere, så det er prisloftet.
Det jeg søger er den bærbar, der vil være bedst studiemæssigt, men jeg vil samtidig også have en ordentlig ydelse. Jeg ved godt, at det er mega svært at få det til den pris, men jeg søger det bedste kompromis.
#12 Hvad mener du med at de er beregnet til spilbrug? Der er da ingen af dem, der har et grafikkort, der er værd at bruge til spil, men når den skal køre vista, så er der altså nogle minimumskrav.
Det er også vægten der irriterer mig ved zeptoen. Dog har den en fabelagtig batterilevetid, også med en 7200rpm hd.
Hvis der er så mange flere fejl på Acer må du kunne henvise til nogle steder, hvor der står, at Acer har mange fejl. Jeg kender f.eks. tre, der har haft problemer med deres zepto'er, hvor de alle har haft dem til reperation flere gange. Det får mig dog ikke til at gå ud og sige at Zepto er noget lort.