Jeg arbejder også til dagligt med Suport på notebooks jeg kan bifalde bamselinen´s udtalelser.....
Nu er de maskiner jeg servicerer dog også udsat for et hårdt miljø da de står på Auto & Lastbilvæksteder, men jeg kan sige at vi på Acer maskiner har 70-80% flere fejl og nedbrud end vi har på Feks. Asus & HP, som er det maskiner vi kører med P.T...
Fujitsu siemens har vi haft rimeligt gode erfaringer med, men vi har så ikke solgt så mange af dem, HP & Asus er klart vores bestseller til buisness brug ! 🙂
Stort set ALLE Acer maskiner vi har kørende, er inde 1-2 gange om året pga. de fucker up.
( det skal lige siges at vi ikke har solgt Acer nogensinde, og aldrig kommer til det da det simpelthen er ALT for fejlbehæftiget, de Acer maskiner vi har kørende er nogle værkstederne selv har købt i Bilka osv. )
Man kan sammenligne det lidt med dit Sorround anlæg i stuen..... nogle kan fint nøjes med Prosonic fra den lokale bilka, hvor andre gerne vil have "rigtige" mærker, som Feks. Harman Kardon, Linn Movie, eller bedre !! 🙂
Men får måske meget for pengene... men kvaliteten er derefter !!!! 😐