Ja var jo meget diskussion igår med at folk allerede havde fundet de nye "8800 GTS´er med G92 chippen"
det vidste sig jo at være løgen da disse kort egentligt bare var de gamle^^
Linket er det første kort jeg har fundet (har dog kun søgt på shg.dk da jeg alligevel skulle bestille en harddisk, så nu røg der også sådan et kort med i skuffen^^)
Men lad os bare sige at Nvidia har smadret diverse graffikkort indtil videre ud fra de test vi har set....
Så fandt vi allerede nogle kort i går, en dag for tidlig. Jeg har selv lige bestilt mit kort hos midtdata, og det kommer nok i morgen, da det var på lager :)
Ja men det var da meget begrænset info man fik der^^
Men noget som irritere mig grænseløst er at man ikke kan se om det kører pci 1.1 eller pci 2.0....
og lad nu vær med at hate, sidst webnik tog det op var der en som smed et flot link til en side hvor de havde testet de nye 8800GT på et 1.1 bundkort og et 2.0 bundkort.....
Kortene vi kiggede på i den tråd, som #1 linker til, er de nye kort! 1) De gamle kort har hhv. 320MB og 640MB ram - dem i tråden/butikkerne har 512MB! 2) De gamle har ikke 256bits memory interface, som der også står i linket!
#10 --> Et single 8800GT nakker HD3870 godt og grundigt i 9/10 tests, det er der ikke så meget tvivl om. Fordelen ved 3870 er:
1) De er ikke altid "ikke på lager" 2) De er billigere 3) Crossfire yder gennemsnitligt bedre pr. kort end SLI 4) Man kan køre to stk. kort sammen med et Intel-chipset. Rraaauw 😛
#10 Scan Link Interface - en ældgammel teknik og det er underforstået 2 kort... jeg mente bare, at 2 kort kør bedre med CD end SLI - men det er jo samme princip