F.E.A.R - perseus mandate. plads!

Spil d.  11. december. 2007, skrevet af TheNax
Vist: 327 gange.

TheNax

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2007 16:02:59
Svar/Indlæg:
99/22
Nu har jeg lige købt dette herlige spil. (har spillet de 2 første og syntes de er kanon gode)

Så vil jeg installere det nyeste skud på stammen: Perseus mandate.

Dog får jeg den besked: "not enough disk space".

hmm, tænker jeg og sletter en masse ragelse, som bringer mig op på 28gb på D drevet. Sådan, og så skal der installeres.. men næhnej. den siger stadig "not enough space". ☹

jeg læser så readme filen, og finder ud af at spillet kræver 2x 7,5GB.
Mærkeligt ikke?

Det der står i readme filen er: Hvis du ikke har plads på dit C drev (eksempel) men vil installere på D, kan du ikke. Selvom der er plads på D drevet, vil den også have 7,5gb på dit C drev. 🤡 😩 :'-(

Ja, det er til en swap file og save games. Men det er da ikke nogen der skal bilde mig ind savegames fylder 7,5gb :no:

Så er det jeg stiller migselv det sprøgsnål: hva gør man når ens C drev er på 14gb i det hele, og der er ca. 7gb med windows, programmer etc. (programmer som jeg bruger, Word, nero etc.) er man så bare fucked?
Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:25:50
Svar/Indlæg:
6899/119
Du finder et partitioneringsprogram og ændrer lidt på diskpladsen ;) Og så sletter du også endnu mere ragelse. Personligt havde jeg dog smidt spillet ud af vinduet hvis det lavede sådanne numre med mig :D

ThomasT

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2007 18:22:44
Svar/Indlæg:
209/34
hmm, håber du har fået det til at virke, sorry for halv OT: men jeg troede ikke perseus mandate var en rigtig expansion.

Det første hed bare f.e.a.r., det næste hed f.e.a.r. extraction point, men det trejde f.e.a.r. perseus mandate, er det en helt almindelig expansion.

Udover disse spil er der også lavet noget som hedder f.e.a.r. files, og jeg kan ikke helt finde ud af hvad det er jeg skal købe for at fortsætte historien. er det bare perseus mandate jeg skal købe så?

TheNax

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2007 22:30:59
Svar/Indlæg:
99/22
#1 tjaa, nu får jeg snart min stationære op og køre, så jeg kan spille det derpå. Men var da temmelig tæt på at smide det L*** ud af vinduet da jeg fandt ud af det. syntes det virker totalt latterligt.

#2 er ikke sikker på hvad F.E.A.R files er. Perseus mandate er en stand-alone expansion. Det viser dig forløbet som det andet hold der gik med dig ind i Armachan. Så man ser spillet fra en anden side af, og man skulle finde ud af sandheden omkring Origin. Og så vidt jeg har læst/forstået få svar på de spørgsmål som de andre giver dig.

Så tror det er perseus mandate du skal have for at komme videre med historien.

ThomasT

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2007 22:32:56
Svar/Indlæg:
209/34
Okay, super. Så må jeg ud at handle efter det.