HVad har ALLE imod Need For Speed Pro Street?

Spil d.  11. december. 2007, skrevet af kvist1992
Vist: 667 gange.

kvist1992

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:44:26
Svar/Indlæg:
3565/372
Hej HWT.

Nu har jeg spillet demoen af spillet, og fair nok, bilen er lidt sværer at styre, men det bliver lettere med tiden, grafikken er god, og jeg synes det er det bedste NFS spil til dato. Hvad har ALLE imod det??
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:48:26
Svar/Indlæg:
3410/199
Der var en tidligere kilometerlang tråd om netop det emne.

Personligt fordi, at det NETOP er så monstersvært at styre bilen. Endvidere bryder jeg mig bare ikke om princippet med race i dagslys i ørkenen. Gadeløb om natten er mere mig - som i Undergrund 1/2 😛

EDIT: Og ja - det hele foregår jo ikke i ørkenen. Men det siger mig bare ikke så meget.

EDIT igen: Fandt lige linket:
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

kvist1992

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:49:10
Svar/Indlæg:
3565/372
Det er ikke svært at styre bilen overhovdet, det er den der styre den, som ikke kan finde ud af det??

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:51:59
Svar/Indlæg:
3410/199
Nu har jeg mest spillet følgende:
- 3: Hot Pursuit
- Underground
- Undergroud 2
- Most Wanted

For mig er det underligt. Ved ikke, om du har spillet meget Carbon? Der er det vist også ret underligt.

Og sig bare, at jeg er født kronisk rundtosset. Det er desværre ikke tilfældet - ellers ville jeg have haft en meget sjov tilværelse - og sparet en masse penge i byen 🤣

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:58:12
Svar/Indlæg:
2786/120
Mit største problem med spillet, var at det tydeligvis ikke var optimeret til PC på nogen måde... Når der er ca. ½-1 sekunds forsinkelse på ens kommandoer med keyboard, men næsten perfekt reaktion med en X360-kontroller, så ved man at EA har været dovne endnu en gang...
Om det er blevet bedre siden demoen skal jeg ikke kunne svare på, det ødelægger bare spillet for mig...

MVH.
Toke 🙂

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 17:59:27
Svar/Indlæg:
4230/89
jo og så er der jo det faktum at det ligner l*rt...

det er seriøst for ugennemført, grafikken er grim og for tegneserieagtig...
menuerne er bare nogle grimme firkantede kasser...

og deres version af dragrace??? du bruger 20sekunder på at varme dæk op, og så kører du i 20sekunder... og så gør du bare det 3gange i streg, det er da mega plat...

og jo, det er da svært at styre bilen, du kan ikke give gas rundt i sving, uden at blive smidt af vejen...

og så kan det da godt være det bare er realistisk.. men hvem gider spille et realistisk spil?? :no:

kvist1992

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 18:02:05
Svar/Indlæg:
3565/372
Jeg gør! Og jeg har gennemført Carbon 5-6 gange alle gange på 5 timer..

Thomsen399

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2007 18:04:05
Svar/Indlæg:
508/11
GTR2 er realistiskt, prøv at spille det i noget tid og gå derefter over til det nye NFS. Der er IMO kæmpe forskel.

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 18:04:51
Svar/Indlæg:
3410/199
#6 --> Det lyder som en genudsendelse 😛

IMO mangler der også en ordentlig grafik, når bilerne kører galt. Det ser virkelig skidt ud. Og folk brokker sig over grafikken i Crysis og COD4. Tsk tsk. 😛

hansen2605

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 18:43:12
Svar/Indlæg:
2845/99
Syntes virkeligt need for speed serien er gået ned af bakke....

har indtil videre spillet underground 1+2, most wanted, carbon og prøvet demo´en af pro street...

er ikke så meget graffikken jeg er imod, er bare alle de lorte børneskørte sæt osv man kan putte på lambo´er osv....

MAN TAGER IKKE EN BIL TIL 10 MILL OG STYLER!

DET GØR MAN BARE IKKE!

Er alt for urealistisk til jeg overhovedet gider at bruge penge på det^^

Var meget federe i underground hvor man havde skyline´en, nissan 240sx´eren, audi a3´en osv....

Biler som os normale mennesker faktisk kan have råd til, hvor vi så laver lidt garage roderi og mødes til træf om aften/natten ligesom i virkeligheden ved striben osv...

Er bare blevet for børneagtigt nu om dage....

En fed charger eller corvette med skørtesæt....

skam jer....

Veteran klubben ville dræbe jer hvis i gjorde det i virkeligheden....

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 19:41:59
Svar/Indlæg:
7263/260
Dav kvist1992.

Nøjs, demoen?. Nu kan du jo købe det. (:
Jeg har også prøvet hele serien og det bliver mere og mere plat 😐 .
#6 Når for søren, det lyder da rimligt realistisk 🤡 !

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 19:47:03
Svar/Indlæg:
5600/32
Det er underligt som folk kan brokke sig over ting, som netop mange har brokket sig over har manglet i de tidligere spil. Nemlig realismen og det, at det ikke er nær så arkadeagtigt som tidligere spil (pånær Porsche 2000, som jeg personligt synes er et af de bedste NFS spil).

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:03:23
Svar/Indlæg:
4230/89
#11 ja men man når altså et punkt hvor nok bare er nok...

det kan godt være man før i tiden har brokket sig fordi spillene dengang ikke var realistiske nok osv...

men jeg håber altså ikke vi havner der, hvor spillene bliver for realistiske...
så går meningen ligesom af af spille, hvis vi ligeså godt kan sætte os ud i bilen, og race rundt med hovedet under armen ude i byen...

jeg har desværre også bemærket at kvaliteten på NFS serien er kraftigt faldende...
spillede selv Hot Persiut, Porche, Underground 1 & 2 og Most Wanted rimelig meget...

og syntes at Underground 2 og Most Wanted har været de bedste...
men da Carbon kom, var det bare rent til grin... en af mine kammerater gennemførte spillet over 2 dage 😲, så mangler der altså noget...

og nu med Pro Street, det er endnu en fornærmelse af NFS's ellers så gode navn...

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:10:31
Svar/Indlæg:
4310/364
Nu snakker i alle sammen om realisme. Men har i rent faktisk prøvet alle knalde til i jeres biler, i virkeligheden? Har i prøvet at smide en god gammel 150hk Opel manta rundt i et sving? Nej vel. Man skal ikke snakke om realisme før man ved hvad det er. Og prostreet er IKKE realisme. Jeg har (som mange andre) kørt 4x4, baghjulstrækkere samt forhjulstrækkere. Og alle af forskellige arter. Jeg ved godt hvordan bil agerer når den får noget med klampen rundt i et sving. så kvist kom ikke og fortæl om realisme her.

Inden nogen brokker sig og siger "Du er kun 17 Morten P" Så vil jeg lige sige 2 ting.

Folkerace og landet 😴

Det var så 3 ting. Men alligevel 😛

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:13:02
Svar/Indlæg:
10398/435
demoen - fint nok... 4 forsøg og man klarer speedchallenge uden problemer. man lærer hurtigt at styre bilen.

det rigtige spil.. speakeren i spillet bliver mega irriterende at høre på efter en times tid. Mega = jeg kradser bordet op med mine negle!
Man har i løbet at to time prøvet de samme maps indtil flere gange.. Drag, speed, og to grip-modes som er ens men hedder noget forskelligt - man løber hurtigt sur i manglen på variation. Ingen free-roam eller ballade med politiet-kørsel.
Og er det bare mig eller er menuen for irriterende, jeg fatter hat af hvor jeg skal klikke. Desuden angives det heller ikke ordentligt hvilken challenge man burde tage først, for at holde spillet i "sværhedsgradsmæssig" orden.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:19:48
Svar/Indlæg:
4107/224
I starten var jeg også meget kritisk overfor PRO Street, men Synes faktisk det er fedt. Underground 1 + 2 var fede, Most wanted var canon, men hold kæft en brøler da de lavede carbon. Grafikken er fin nok, gameplayet lugter bare langt væk af brøleabe. NFS er meget anderledes i PRO Street i fht. alle forgængerne, især styringen. Jeg kan faktisk godt li' styringen, og den måde bilerne reagere på, men det duer bare ikke med et alm. tastatur. Med rat og pedalsæt, så er spillet fantastisk. Man kan simpelthen ikke styre bilen ude i ørkenen på de smalle veje, med et tastatur! Det er umuligt! Med rat kan man jo selv bestemme hvor meget man vil dreje, og så behøver man ikke sidde og power-strike højre/venstre piletasten rundt i de bløde sving.

Konklusion: Spillet duer ikke med et alm. tastatur, eller bare tastature generelt. Med rat er spillet faktisk rigtig godt.

WAR1OCK

Overclocker
Tilføjet:
11-12-2007 20:27:08
Svar/Indlæg:
538/47
jeg er stor NFS fan og jeg blev MEGET skuffet over PROSTREET "BANERÆS" min bare der er nu ikke noget som at køre (galt) på en ofenlig vej. 🤡 jeg vil give jer andre ret i at det er en bummer (men demoen er meget god til PS3) 😀

😎 WAR1OCK 😎

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:30:30
Svar/Indlæg:
5421/53
Det er lidt ligsom Battle-Field serien tror jeg (også EA -.-')

Spilne bliver dårligere og dårligere, kom nu med en ny BF 1942 Desert Combat - Og så lige Crysis grafikken + Fysikken :) så kører vi. Ville blive alle tider. Vi har kun Far Cry 2 at håbe på nu :) Pleaaaaaaaaaaaaaaaaaase sig Far Cry 2 bliver godt.

DTU_XaVier

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:53:16
Svar/Indlæg:
2786/120
#17 BF 1942 Desert Combat er jo allerede blevet opdateret, i form af BF2 😉

MVH.
Toke 🙂

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:56:29
Svar/Indlæg:
5421/53
#18 ? Det er da ikke det samme. Så har du vidst ikke spillet nok BF.

BF 1942 DC syns jeg var det _helt_ perfekte spil, god grafik, fantastiske styringer og det var Fedt at spille online.

BF 2 er også fedt, Det er svært at styre (altså med alt det lagg fis) mht når du lægger dig ned - og ikke mindt i de dårlige Choppers, Ja jeg har ikke helt forstået hvorfor at der skulle lægges så meget handicap til de hellikoptere, man skulle jo tro de var lavet til børn.

Når man slipper for W (Up speed) så burde man også falde. Ligsom i BF 1942 DC <3 Det var såå perfekt. Og så kom EA med deres penge... Noooooh way.

CF

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 20:59:29
Svar/Indlæg:
4689/105
Mit største kritikpunkt er at det ikke er GADERÆS mere. Så der er ikke særligt meget Pro "Street" over det 😕 Især den titel der, byder op til en ordenlig gang gaderæs, men det har spillet ikke rigtig.

Det med at det er sværere at styre bilen vænner man sig til. Det er jo bare blevet gjort mere realistisk.

Sådan nogle biler som Lamboghini og Pugani skal VÆK FRA SPILLET. Der er fandme da ingen gaderæsere der køre rundt i det! Man skal for helvede selv gejle bilerne ikke købe en superbil til flere millioner :no:

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 21:57:32
Svar/Indlæg:
3577/353
Købte og gennemførte 1 og 2 så købte jeg Most Wanted det var da heldigt for da jeg skulle prøve en demo af Carbon hold kæft noget lort nu venter jeg med at købe pro street

Emze

Superbruger
Tilføjet:
11-12-2007 22:08:51
Svar/Indlæg:
666/100
jeg synes prostreet er sygt godt 😀 Folk bruger bare den der "bilerne styrers af lort til osv" som undskyldning fordi de ikk kan finde ud af det 😉 bilerne kører PERFEKT 😀 De er ikk sværer at styrer 😉 og så at de har taget drag ind i spillet igen er bare top nice 😀 de mange biler er også total fedt 😀
Alt ialt synes jeg at det er et sygt godt spil 😀 😀 😀 😀

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 22:12:36
Svar/Indlæg:
6624/113
#13 - Realisme kræver jeg ikke, for det kan INGEN spil levere. Jeg har kørt masser af trackdays og haft masser af rimeligt kvikke biler, så jeg ved godt hvad jeg skal sammenligne med - og det Pro Street bliver ALDRIG en racesim som f.eks GTR2 eller LFS.

Men når jeg i et griprace kommer væltende ned mod et sving med 200+ og der holder en bil på tværs af banen som jeg rammer uden at bremse, så skal der ske mere end et *PLUNK* og "Light Damage". Der skal vragdele, flyvende biler og knaselyde til når man kører galt!!!

Der er INGEN føling med bilerne og INGEN fornemmelse for opgraderinger og INGEN fartfornemmelse når man kører.

Jeg gider f.eks ikke være tvunget til at se f*****g lange videosekvenser hver eneste gang jeg skal foretage mig en ny event. De SAMME kedelige sekvenser som ikke kan slås fra og IKKE kan bypasses med tryk på en tast. KEEEEEDELIGT...!

Jeg gider ikke spille et spil ved navn "Pro STREET" som KUN indeholder BANERACE og fastlagte events, og mest af alt minder om politisk korrekthed American Style.
GIV MIG FREE ROAM OG DESTRUCTABLES!!!!!

Jeg gider ikke spille et spil hvor ens progress er så svært at overskue. Man aner jo ikke hvilke events eller races man skal vælge for at komme videre...?

Mest af alt gider jeg ikke spille et spil som er SÅ tarveligt lavet, grafikmæssigt. INGEN nyskabelse og INGEN spænding og INGEN lir på billedet selvom alle detaljer i top og opløsningen er 1600 x 1200.

Det virker faktisk mest som om Pro Street er lavet for at pynte på et image og tjene penge - og levere hjernelam underholdning til 12 årige snotunger med spillekonsoller.

Carbon var katastrofalt ringe lavet, men det her er endnu værre...

Most Wanted er stadig det mest underholdende NFS spil til dato - til nød Underground 2.

Prebbish

Superbruger
Tilføjet:
11-12-2007 22:15:15
Svar/Indlæg:
648/5
De har prøvet at lave det mere realistisk, og det er jo også fint nok, men når de ikke kan få det til at fungere ordentligt som i fx GTR2 så skulle de hellere holde sig til et fedt gameplay som i de gamle NFS...

hansen2605

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 22:31:46
Svar/Indlæg:
2845/99
Alle sammen:

Nu snakker i realisme? Hvor mange af jer, har foreksempel siddet i en m5 og mærket rykket i jer når sædet trykker sig ind i siden på der for at holde dig fast, mens du desperat prøver at finde ud af hvad der sker rundt om dig, mens du bliver slynget op til 100 på 4,8 sekunder uden "m" mode hvorefter du kravler sammen i sædet og håber på du ikke rammer et eller andet? 🙂

INTET spil vil nogensinde kunne give dig denne følelse^^

Og generalt er det umuligt at styre en bil igennem et sving med 200 i timen hvor du maks må køre 50 i real life.... og er træt af hvis du smader ind i noget med 120 så er det bare en lille ridse....

i virkeligheden var du død, finito, kaput, færdig, smadret, osv osv....

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2007 23:12:30
Svar/Indlæg:
6624/113
#25 - Du spiller vel ikke PC spil for realismens skyld?

Desuden er min MC til 100 på 2,5 sekund. 😛

mfcods

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2007 00:28:09
Svar/Indlæg:
4221/223
OT:
#25 Jeg tror godt man kan tage et sving med over 60 så længe man har en undervogn der er stram nok... + en masse andre ting.

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2007 03:52:44
Svar/Indlæg:
2440/66
Har spillet NFS siden det første spil, men det gik for alvor galt da underground kom. Style en bil, min røv, totalt pattebarn agtigt...

Lenze

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2007 09:04:09
Svar/Indlæg:
1003/92
i alt det her halløj undrer det mig at ingen nævner rFactor.... det er klar det mest realistiske bilspil til dato..... ( måske ikke standard biler, men prøv at hente nogle af de glimrene mods.... Feks. Porsche Mobil1 Supercup 2007 ) Det få és ikke bedre 😉

Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2007 09:34:36
Svar/Indlæg:
6293/359
Så skal I da ikke prøve Colin McRae Rally eller en Formel 1 simulator?? synes pro street er nemt nok - men jeg har også kørt flere runder på Monaco-banen (Formula One Grand Prix) end alle her på hwt.dk har spist ærter 😛

#15 så ja øvelser gør mester - alle bilspil dur med tastatur - øv dig nok og brug en hånd - eller læg piletasterne ud på A-Z og komma og punktum - det gir et bedre feel som man bruger i fx. Grand Prix 4 eller andre.

#25 nu kommer det også an på hvordan man smadrer ind i noget - frontalt eller ej - og hvad bilerne er lavet af - Der sker jo aldrig noget med kørerne i Formel 1 mere efter at de har lavet siddebrønden af Carbon (diamant-hårdhed) i stedet for aluminium (smør) 🙂

Stepa

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2007 10:32:41
Svar/Indlæg:
394/36
#0 Det skal jeg fortælle dig , Jeg gav 350kr for det ***** spil, Glædede mig så meget til at komme hjem og prøve det af, så finder jeg ud af efter et par timers spil at jeg sad og kørte det samme og det samme over and over again.. Møg fladt, Nå jeg spiller videre de løbende dage, og er nået til de sidste bosser der, indtil videre synes jeg det er møg dårligt grafik, det irreterende det er så firkantet i menu'en, Det største minus er at du ikke selv kan / skal køre rundt som i Carbon eller Most wanted.. Så EA Games? Næste gang i kommer med et NFSP spil så køber jeg det helt sikkert ikke .. :no:

brainiac

Overclocker
Tilføjet:
12-12-2007 11:48:36
Svar/Indlæg:
840/10
jeg tror bare jeg springer over denne gang

Faramir

Overclocker
Tilføjet:
17-12-2007 18:25:01
Svar/Indlæg:
44/3
#29 jeg synes det er carbon der er det bedste spil intil videre bilerne er lette at styre 😉