SSD er da godt på vej ned i en betalbar pris kan jeg se. Jeg har dog ikke set tests på dem der linkes til, og ville inden et evt køb lige tjekke op på det der normalt er det store problem ved SSD's; skrivehastigheden. Der halter en del af de første gevaldigt bag ud ift selv en ret sløv disk. Men hvis skrivehastigheden er ok på dem, er det bare at vente til de falder endnu mere.
Hurtigere end det bliver det dælme ikke lige foreløbig. Godt nok har man jo også set ramdrives, men de holder -så vidt jeg har set- ikke strømmen mere end max 16 timer, og så ryger ens styresystem😕 Ellers det heeelt rette, hvis man vil ha fut i maskinen, og set ift nutidens rampriser. Maj gern ha! 😀
Mht værdi af hurtig sysdisk kan jeg desværre ikke rigtig tale med. Har kun 'en oplevelse med en Raptor på min pc, og det i for kort tid til at jeg for alvor udtale mig. Umiddelbart var det dog en god oplevelse. Hurtigere loadtider, og langt mindre hakken når der skulle gemmes i en bane. Men som sagt: Med forbehold for ikke at have testet det til bunds.