køb en lille VIA Artigo,en USB TV tuner og et usb dvd-drev 😛 - i alt ca. 3500 - 4000 kr. hvad skal du bruge så kraftig en processor til(5000 black)? den bliver da bare varmere end de strømeffektive...
Det "mediacenter" ser helt forkert ud. Hvad regner du med at du skal bruge det til? Og så vidt jeg ved indeholder den version af windows du har valgt slet ikke mediacenter.
Jeg skal nok pointere, at der ikke er tale om et reelt mediecenter. Det er egentlig bare en computer der skal bruges til et 32" fladskærm. Jeg skal bare gå på nettet, se film, høre musik osv. Er det nogle ok dele?
Jeg holder med #5 hvis du ikke skal bruge den til at spille store spil på. Amd chipsættet er strømbesparende ift. nvidia, og BE processoren er der også sparet 20watt på i arbejdstemperatur/strømforbrug. Med besparelsen i watt skal du heller ikke bruge en køler der arbejder ret meget = systemet bliver mindre støjende.
Hvis det ikke er et mediacenter skal du nok ikke kalde det sådan i titlen på tråden ;) Som du beskriver det, er det jo bare en almindelig spillecomputer med en stor skærm.
Hvis den skal bruges til film og høre musik så ville jeg købe et billigt ASUS eller abit bundkort.. Så kunne du også tage en billig Core 2 duo, du skal ikke have fat i alt det der AMD pis der. I grafikkort skal du vælge 8600GTS/GT fordi de er bygget til at se film på i ram kan du evt købe nogle corsair eller G.Skill da de er billige.. Men til film ville jeg ikke vælge vista fordi at det er både dyrt og så trækker det meget ram da der er meget visuelt der skal laves. Jeg ville købe XP media center. Jeg ville også tage en 450Watts strømforsyning fordi så er du sikker på at dit system bliver kørt fejlfrit. Og har du tænkt på at købe et Mirai så kan jeg positivt sige dig at de er gode da jeg selv har en... Dette er bare min menning.. 😀 Du skal lige huske at bundkortet skal passe ind i dit kabinet. Jeg kan se at det kabinet du vil købe understøtter Micro-ATX så du skal have et bundkort der er micro-atx