Elitebruger
Tilføjet:
14-12-2007 13:13:22
Svar/Indlæg:
1003/92
En tidligere tråd inspirerede mig til at oprette en Nostalgi tråd.....
Hvilken PC har betydet mest for DIG igennem tiden ???
Personligt kommer jeg fra et hjem hvor vi har haft PC´er siden først i 90´erne.... Vores første PC kostede 35.000 og det sjoveste der lå på den var et tegne program hvor mig og min storebroder hyggede os med at regne labyrinter som vi så skulle tegne os uden om.....
Den havde de store 5" disketter og skærmen kunne vise hele 3 farver,,, Sort / Hvid / og grøn !!!!!! 😲
Efterfølgende fik jeg nogle gamle Amigaer med HD, bla en 500, 600 og 1200.. fuck hvor var det fedt.... derefter købte vi på det tidspunkt "Verdens første og største 32-bits spillemaskine Amiga CD32 !!!!!!!!! 🙂 det var det vildeste-----
Derefter havde vi nogle mindre PC´er hvos vi bla. spillede: Wolfenstein og Doom...
Fuck det var tider !
Den PC der dog rigtig fangede min interesse var en IBM Pentium-2 266Mhz med 64Mb ram......
Mig og min bror gav 24.000 for den dengang og det var virkelig der man kunne spille de fede spil.... kan huske mit yndlingsspil var et der hed " the streets of Simcity" Hvor man efter at have bygget sin by i Simcity kunne køre rundt i den, i de vildeste biler med Rocket Launchers, machine guns osv. og plaffe hinanden ned,,,, derefter fik jeg Karmageddon spillet som var det hidtil blodigste spil, hvor man kunne køre folk ned osv.
Hvad med jer ?
vi skal have de gode gamle VOODOO og Matrox dage tilbage....
Dengang man var så uenige om hvad der var bedst, og det var Voodoo2 Savage4, Matrox G, ATI Rage, eller helt fjerde
Om det var Pentium I eller II, eller AMD K6, og hvis man var vild En AMDk6-2,
Hvor vi lå og kæmpede med de latterlige BNC stik med modstande i T-stykkerne...
FUCK det var tider !!! 😛 😛