I disse dage hvor næsten alt hvad der er på markedet af nye grafikkort, nærmest bliver revet af hylderne, ja så er det altså nogen retailere der sommetider gør et kup.
Hehe det er jo et super sejt kort. Men siden det bruger mere strøm, fylder en del, og mangler DX10-understøttelse, ved jeg ikke hvor godt et køb det er.
Men som Emillos også siger så fylder det en del, mangler DX10-understøttelse og bruger en del strøm så ved jeg nu heller ikke liiiiige hvor godt køb det er. Men det var godt nok et sygt kort i sin tid.
Det er nu ikke det, det er det største problem ved 7950GX2. Det er inkompatibelt med ikke så få kort - og mange andre kort kører det bare voldsomt underligt i. Jeg taler af erfaring.
har lige solgt mit på QXL fik da 1100kr for det,men det er da et godt tilbud pc lageret kører med midtdata har faktisk også stadig 2 stk på lager men de tager 3200kr for det ene og 3400kr for det andet
#13 er fulstændig enig med dig, det kan godt være det stadig er et af de bedst ydende kort men tiden er løbet fra det.