Overclocker
Tilføjet:
14-12-2007 19:39:05
Svar/Indlæg:
297/39
hey folks
jeg fik mit nye asus striker extreme her for 1-2 ugers tid siden og har siddet og leget lidt med det med et enkelt grafikkort, i dag satte jeg så det andet til og håbede at se min 3dmark score flyve helt i vejret.
jeg har før prøvet sli på et 650i chipset men med samme problem.
jeg scorer (som i kan se i min profil) ikke mere end 14000, personligt synes jeg det her virker meget lavt når man tænker på at jeg kommer op omkring 13000 med et enkelt kort. Intet er overclocket når jeg tester og jeg bruger Forceware 169.21 beta
har i nogle ideer om hvad der kunne være galt? når jeg kører den indbyggede benchmark i fear hendholdvis med og uden sli kan jeg sagtens se et stort performance boost, men i 3dmark er den ikke så meget for at stige.
når jeg har den der sli indicator åben samtidig med at jeg bencher kan jeg også se at den stortset aldrig hopper over 50%, generelt ligger den på 10 men i den første HDR test kan den godt hoppe lidt derop af.
jeg har prøvet at rode lidt med nogle indstillinger i nvidia control panel, dog uden held.
er der nogle af jer der har haft samme problem eller som eventuelt kunne sige hvis de har gjort noget særligt da de satte deres sli op?
jeg satte bare kort nr 2 i, geninstalleret driver og prøvede at benche.
på forhånd tak for hjælpen