Jeg har haft mit 8800GTS 512mb G92 i et par dage nu, og ind til videre har jeg ikke haft så fantastisk en oplevelse med Crysis!
Det er klart et bedere kort, men jeg tror ikke at den medfølgende 169 Nvidia driver som der følger med er specielt god, ellers så trænger Crysis virkelig til en patch!
Jeg havde en 8800Gts 640mb før jeg købte dette og der kunne jeg spille Crysis demo i medium 1280x1024 uden Vsync og et par ting i high med en nogenlunde udeholdelig framerate. Det nye kort burde kunne køre dette spil i high 1280x1024 og det kan det ikke så det er tåleligt for øjnene. Jeg håber meget at dette er pga. at det er en beta driver eller bliver jeg pænt skuffet, eftersom det nye 8800Gts 512 skulle være lige så kraftigt som et 8800 Ultra kort!
Til gengæld har jeg afprøvet det i WIC= World In Conflict og der kunne jeg sætte alt på max i 1280x1024 i Vista 64bit med divx10!! Det kunne jeg ikke helt før før🙂
Desværre findes der ikke andre drivere der er kompatible med dette Gfx kort lige nu så jeg må bare vente tålmodigt til næste år🙂
God Jul og godt nytår