#9 Ud fra gennemgangen af det tekniske i bla den test jeg linker til, og hvad VX reelt leverer i ret skrappe tests, vil jeg sige at du har ret. Der er desuden heller ikke meget value over en 5 års garanti, som VX jo deler med alle de andre Corsair psu'er. Imho er Corsair psu'en at købe for tiden, men hvilken handler nok primært om hvad man prioriterer. Jeg ville ha bedst mulig ydelse og effektivitet, og valgte derfor VX550.
Personligt er jeg ydermere ikke så glad for at køre flere rails på 12v, idet jeg kender et par stykker der har oplevet at nå max af hvad fx 20A til moboet kunne levere, når de oc'ede to the max. Det virker på mig lidt tumpet at have en linje der er max'et ud, mens de andre stadig har rigelig kapacitet tilbage. Så hellere det hele samlet i en rail, så man reelt kan udnytte hele psu'ens kapacitet.
Til gengæld er det lidt træls at undvære de modulære kabler. Mit kabinet har heldigvis en anordning der hjælper til at kunne samle ubugte kabler pænt og af vejen for airflowet, så det er ikke et problem i det daglige. Men skulle jeg en anden gang vælge HX over VX, ville det blive pga de modulære kabler.